کد خبر : 72894
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 - 15:50
-

پیروزی پرگل فرش آرا در روز اخراج قدرت بهادری/لباس غیر متحد داوران

پیروزی پرگل فرش آرا در روز اخراج قدرت بهادری/لباس غیر متحد داوران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از هفته سوم مسابقات لیگ برتر تیم فرش آرا مشهد میزبان تیم آذرخش بندرعباس بود که در نهایت این بازی با برتری ۵ بر ۲ میزبان همراه بود . دیدار ٢ تیم فرش آرا مشهد و آذرخش بندرعباس در حالی برگزار شد که دو تیم با شرایط کاملا متفاوت پا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از هفته سوم مسابقات لیگ برتر تیم فرش آرا مشهد میزبان تیم آذرخش بندرعباس بود که در نهایت این بازی با برتری ۵ بر ۲ میزبان همراه بود .
دیدار ٢ تیم فرش آرا مشهد و آذرخش بندرعباس در حالی برگزار شد که دو تیم با شرایط کاملا متفاوت پا به زمین بازی گذاشته بودند.
تا قبل از این مسابقه فرش آرا از ٢ بازی خارج از خانه خود توانسته بود ۴ امتیاز کسب کند و در رده سوم قرار بگیرد و عزم خود را جزم کرده بودند تا در اولین بازی داخل خانه بتواند پیروز مسابقه شوند و روند شکست ناپذیری خود را حفظ کنند و از طرف دیگر آذرخش از تنها بازی خود که در خانه برگزار شد مغلوب شهرداری ساوه شد که با این نتیجه در رده ١٣ جدول قرار گرفته بود .
بازی ساعت ١٨:٠٨ دقیقه با سوت حمیدرضا طیب طاهری آغاز شد . هر دو تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بودند طوریکه در همان دقیقه اول قدرت بهادری با یک ضربه سنگین شوتی را روانه دروازه آذرخش کرد که با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت . در ادامه آذرخش توانست روی حرکت زیبای بازیکن خود نصرالله زاده و پاس او به بهزاد میرزاده زمینه ساز اخراج قدرت بهادری که با دست توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید بشود و صاحب یک پنالتی شد که آن را امین نصرالله زاده با ضربه ای سنگین وارد دروازه حسین عظیمی کرد . در ادامه فرش آرایی ها که نمی خواستند در اولین دیدار خانگی مقابل تماشاگران مغلوب باشند با تمام توان حملات زیادی را پایه ریزی کردند که با اشتباهات و عجله آنها هدر می رفت تا در نهایت در دقیقه ١٧ مجید خزایی توانست طلسم دروازه احمدپور را بشکند و در ادامه نیز در دقیقه پایانی نیمه اول علی اسعدی گل دوم فرش آرا را به ثمر برساند تا با پیروزی به رختکن بروند .
نیمه دوم در حالی آغاز شد که بندری ها که نمی خواستند با شکست به خانه برگردند دست به حملات عجولانه زدند که روی همین اشتباهات ، سینا احمدیان با یک پاس رو به عقب و اشتباه بچگانه احمدپور گل سوم را دریافت کردند .
در دقیقه ٢۶ مجید خزایی گل دوم خودش و چهارم فرش آرا را توانست روی پاس هادی احمدی که از یک ضربه کرنر زده شد به ثمر برساند .
در دقیقه ٣٣ نصرالله زاده توانست خودش و تیمش را ٢ گله کند .
گل پنجم فرش آرا در حالی به ثمر رسید که آذرخش دست به استفاده از سیستم پاور پلی زده بود که روی پاس اشتباه سینا احمدیان پور و تیزهوشی سعید سروری به ثمر رسید .
در نهایت این مسابقه با پیروزی ۵ بر ٢ فرش آرا خاتمه یافت .
با این نتیجه فرش آرا با ٧ امتیاز در رده دوم و آذرخش بدون امتیاز در انتهای جدول قرار بگیرد .
حواشی بازی :
با توجه به اینکه این بازی از سوی باشگاه فرش آرا رایگان إعلام شده بود حدود ٧٠٠ تماشاگر از آن استقبال کرده بودند که شاید دلیل آنرا بتوان پخش مستقیم مسابقه از شبکه استانی خراسان دانست !
حدود ۵۰ نفر از هواداران آذرخش در سالن حضور داشتند .
این بازی با ۸ دقیقه تاخیر آغاز شد .
بازیکنان فرش آرا با لباسی که عکس معین افشار بازیکن مصدوم این تیم روی آن نقش بسته بود ، وارد زمین شدند .
لباس داوران در این بازی متحدالشکل نبود و تفاوت آشکاری با هم داشت !!!!
قدرت بهادری بعد از اخراج ، از کنار زمین مسابقه را تا پایان بازی تماشا میکرد !
اکبر تقوی از ابتدای مسابقه تا زمان به ثمر رسیدن گل فرش آرا مدام به داور و ناظر بازی اعتراض میکرد .
درگیری لفظی بین بازیکنان ٢ تیم در نیمه اول از نکات جالب توجه این مسابقه بود .
آذرخش با ۴ بازیکن اصلی خود که مصدوم بودند پا به این مسابقه گذاشتند که جای آنها از بازیکنان جوان استفاده میکرد .
میهمانان ویژه ای از جمله هیثم عباس سرمربی تیم ملی عراق و باشگاه نفت الوسط عراق و برادران رئیس هیات فوتبال استان خراسان ، صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان و … این بازی را از نزدیک تماشا میکردند .
امیر احمدپور که فصل پیش گلر تیم فرش آرا مشهد بود ، در این بازی علی رغم داشتن انگیزه فراوان ، عملکرد ضعیفی را از خود نشان داد و با اشتباه مسلم خود باعث به ثمررسیدن گل سوم مشهدی ها شد .
بین دو نیمه به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام هشتم ، مراسم مولودی خوانی در سالن برگزار شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.