کد خبر : 73213
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1395 - 16:14
-

دبیری:سومین شکست را به تیم گیتی‌پسند اصفهان تحمیل می‌کنیم/ دنبال صدرنشینی هستیم

دبیری:سومین شکست را به تیم گیتی‌پسند اصفهان تحمیل می‌کنیم/ دنبال صدرنشینی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: تیم فوتسال دبیری تبریز در رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرده و در تبریز برابر تیم‌های مس سونگون و حفاری خوزستان به پیروزی رسیده است. وی ادامه داد: تیم دبیری در تهران برابر تأسیسات‌ دریایی در حالی مغلوب شد که فرصت‌های بی‌شماری را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: تیم فوتسال دبیری تبریز در رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرده و در تبریز برابر تیم‌های مس سونگون و حفاری خوزستان به پیروزی رسیده است.

وی ادامه داد: تیم دبیری در تهران برابر تأسیسات‌ دریایی در حالی مغلوب شد که فرصت‌های بی‌شماری را در این بازی از دست داده و با بدشانسی برابر مدافع عنوان قهرمانی مغلوب شد.

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز خاطرنشان کرد: در هفته چهارم و در یک بازی سخت دیگر در اصفهان مهمان تیم گیتی‌پسند بوده و به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم تا ۹ امتیازی شده و به صدر جدول صعود کنیم.

مدیر عامل سابق باشگاه دبیری تبریز تصریح کرد: آخرین باخت ما در اصفهان برابر گیتی‌پسند به سال ۹۱ باز می‌گردد که با نتیجه ۳ بر ۲ از این تیم شکست خوردیم و سال بعد آن به تساوی سه بر سه دست یافته و در دو سال گذشته نیز این تیم اصفهانی را در شهر خود شکست داده‌ایم.

این مسؤول تأکید کرد: به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی خود در اصفهان برابر گیتی‌پسند بوده و با قدرتی که داریم، این پیروزی دور از دسترس نیست.

دبیری یادآور شد: بعد از هفته چهارم لیگ برتر به مدت دو ماه تعطیل می‌شود و با نظر سرمربی تیم، تمرینات تیم برای چند روز تعطیل اعلام خواهد شد.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

آرزو بر جوانان عیب نیست

نام ... سه شنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

اخه تو چى از فوتسال میفهمى حرف میزنى منتظر جهنم سالن پیروزى باش