کد خبر : 73945
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1395 - 11:44
-

کمیته اخلاق مانع از حضور تتلو در فوتسال می شود؟!

کمیته اخلاق مانع از حضور تتلو در فوتسال می شود؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیرتتلو خواننده محبوب رپ که قبل از مسابقات جام باشگاه های آسیا با تاسیسات دریایی تمرین می کند، در بازی این تیم با شهرداری ساوه از محسن مسلمان برای تماشای بازی شاگردان شمسایی دعوت کرد. حضور مسلمان در کنار تتلو و انتشار عکس هایی از این دو در فضای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امیرتتلو خواننده محبوب رپ که قبل از مسابقات جام باشگاه های آسیا با تاسیسات دریایی تمرین می کند، در بازی این تیم با شهرداری ساوه از محسن مسلمان برای تماشای بازی شاگردان شمسایی دعوت کرد. حضور مسلمان در کنار تتلو و انتشار عکس هایی از این دو در فضای مجازی، باعث واکنش کمیته اخلاق شد.
بر این اساس دیروز کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از محسن مسلمان دعوت کرد تا به خاطر رابطه با تتلو به فدراسیون برود و توضیح بدهد.
به دنبال برخورد با مسلمان، این احتمال می رود کمیته اخلاق از تاسیساتی ها نیز دعوت کرده و توضیح بخواهد.
بنابراین بعید نیست تتلیتی هایی که به تازگی با فوتسال آشنا شده اند، به خاطر برخورد کمیته اخلاق، قید فوتسال را بزنند.
تتلو مسلمان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بنیامین دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

بره جمع کنه بابا میخواد فوتسالم مث خودش خراب کنه

امیر از اصفهان دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

والا به خدا

امیر از اصفهان دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

چرا نابود و ریشه کن نمیشی .

مرتضی دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

چاه مکن بهر کسی اول خودت بعدا کسی

ali_king دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

ای خدا این چرا همه جا هست؟یه مدت بازیکنا پرسپولیس برد تو حاشیه یه مدت رفت سمت استقلال الانم امده فوتسال و تیم تاسیسات و شمسایی ببره تو حاشیه

reza دوشنبه , ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

اولا که تتلو محسن مسلمان و دعوت نکرده( چنل تلگرام تتلو) دوما تماشای بازی فوتسال گناه کبیره نیست یا همینطور فوتبال بازی کردن, بیاین یکم فک کنیم اگه رسانه ها حاشیه سازی نکنن و هی نگن زیر زمینی زیر زمینی واقعا شعراش مشکل داره ؟ واقعا شعرای خواننده های پاپ بدون مشکله ؟ به این فک کنیم که تتلو که همش مردم و به ورزش و حجاب و رهبر دعوت میکنه مشکلی داره ؟ اینا روی اینستاگرامش هست و حرف مفت نیس به این موضوعات دقت کنیم یه خورده تازه اون که میگه مجوزم نمیخواد . گذشته ی ادما جبران شدنیه وقتی یکی پشیمون شد و توبه کرد میشه یه ادم جدید تتلو ادم قبل نیس بیاین یکم تحقیق کنیم حداقل یه سر به اینستش بزنیم .همین..راستی ما چرا نسبت به هم این قد حس منفی داریم عجیبه واقعا عجیبه رفقا !