کد خبر : 74000
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1395 - 16:29
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:آمدن کفاشیان را به فال نیک می گیریم/روز‌های خوب برای فوتسال یعنی برگزاری مسابقات بین‌المللی و نشان دادن بازی‌ها در تلویزیون

شمسایی:آمدن کفاشیان را به فال نیک می گیریم/روز‌های خوب برای فوتسال یعنی برگزاری مسابقات بین‌المللی و نشان دادن بازی‌ها در تلویزیون
آقای گل فوتسال جهان در مورد انتخاب کفاشیان به سمت سرپرستی کمیته فوتسال گفت: من قبل از اینکه آقای کفاشیان به این سمت منصوب شود گفتم امیدوارم کسی به فوتسال بیاید که ما را به روز‌های خوب برگرداند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان در مورد انتخاب کفاشیان به سمت سرپرستی کمیته فوتسال گفت: من قبل از اینکه آقای کفاشیان به این سمت منصوب شود گفتم امیدوارم کسی به فوتسال بیاید که ما را به روز‌های خوب برگرداند. منظور از روز‌های خوب برای فوتسال، برگزاری مسابقات بین‌المللی و نشان دادن بازی‌های فوتسال در تلویزیون است.

کفاشیان می‌تواند برای فوتسال کارآمد باشد؟ شمسایی در پاسخ به این سوال گفت: کسی که رئیس فوتسال آسیا است قطعا می‌تواند برای فوتسال ایران هم مفید باشد. کفاشیان را از زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال بود می‌شناسم و معتقدم زحمت زیادی برای فوتبال کشیده است.

سرمربی تاسیسات دریایی ادامه داد:‌ متاسفانه آقای کفاشیان مشغله‌های زیادی دارد. برای اینکه فوتسال ما به روز‌های اوج خودش برگردد باید برای آن وقت کافی گذاشت. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که کفاشیان وقت زیادی برای فوتسال ایران بگذارد.

برخی پیشکسوتان فوتسال می‌گویند در تصمیم‌گیری‌ها از آن‌ها مشورت گرفته نمی‌شود؛ شمسایی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: پیشکسوتان زحمات زیادی برای فوتسال کشیدند اما من معتقدم مدیری انتخاب شد که می‌تواند به فوتسال ایران کمک کند. در نهایت من آمدن کفاشیان را به فال نیک می‌گیرم.
منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر اصفهان سه شنبه , ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

هه هه هه هه میخندما میخندم به بعضی ها میخندم . زرشک امیرتتلوتونا بازداشت کردن آخی شوشم حال اومد