کد خبر : 74234
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 18:39
دسته‌بندی نشده
-

پیروزی ایران مقابل ازبکستان در دیدار دوستانه/ موتور شاگردان ناظم‌الشریعه در نیمه‌دوم راه افتاد/ سه اخراجی در بازی دوستانه

پیروزی ایران مقابل ازبکستان در دیدار دوستانه/ موتور شاگردان ناظم‌الشریعه در نیمه‌دوم راه افتاد/ سه اخراجی در بازی دوستانه
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی دوستانه خود مقابل ازبکستان این تیم را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم های ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷ امروز در سالن شهید بهشتی مشهد اولین بازی تدارکاتی خود را برگزار کردند.در نیمه اول تیم ایران با ترکیب ابتدایی علیرضا صمیمی،فرهاد توکلی،قدرت بهادری،مهدی جاوید و احمد اسماعیل پور وارد میدان شد. در نیمه اول شاهد بازی پربرخوردی بودیم و این عامل مسائل فنی را تحت الشعاع قرار داده بود.گرچه هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم داشتند اما اخراج احمد اسماعیل پور و ۵خطا شدن ازبکستانی‌ها مهمترین اتفاقات نیمه اول بود که طرفین از این موقعیت ها به سود خود بهره نبردند.

با شروع نیمه دوم اما موتور گلزنی ایران به راه افتاد و در دقهقه ۲۳ فرهاد توکلی گل اول ایران را به ثمر رساند. چند دقیقه بعد از اخراج سیوریدف کار را برای زبک‌ها دشوار کرد تا محمد طاهری در دقیقه ۲۶ گل دوم را به ثمر برساند.

این پایان گلهای این بازی نبود و در دقیقه ۲۸ هم محمد کشاورز دروازه ازبکها را باز کرد.در شرایطی که بازی با فشار تیم ایران دنبال می شد در دقیقه ۳۸ یک بازیکن دیگر ازبکستان هم اخراج شد و علی حفیظی داور اول این بازی یانوو را از بازی اخراج کرد و در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی با همین نتیجه خاتمه یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا یکشنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱

تشکر ویژه از صدا و سیما
تشکر ویژه از کمیته فوتسال برای این تدارکات عظیم
تشکر عظیم از تیم ملی برای بازی فوق درخشان در نیمه اول
گلها رو هم که ندیدیم
کلا همه چیزمون بهم میاد
دممون گرم
برزیل لرزه گرفته که میخواد تو فینال به ما ببازه

نام ... یکشنبه , ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

داوری مزخرف بود
فیلمبرداری مزخرف بود
صداسیما مزخرف بود