کد خبر : 74291
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1395 - 9:22
-

امروز؛بازی برگشت یکی از پلی آف های لیگ دو!/نامعلوم بودن وضعیت چهارمین تیم صعود کننده

امروز؛بازی برگشت یکی از پلی آف های لیگ دو!/نامعلوم بودن وضعیت چهارمین تیم صعود کننده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با برگزاری دیدار مقاومت قرچک و شاهین کرمانشاه، سومین تیم صعود کننده به مرحله نهایی پلی آف لیگ دو عصر امروز -دوشنبه- مشخص می گردد. دوشنبه ۸/ ۶/ ۹۵ – ساعت ۱۶ ×× مقاومت قرچک-شاهین کرمانشاه ( سالن هفتم تیر قرجک) داوران: سیدسجاد فتحی-مسعود شفیعی-میلاد خانجانی-حسین گنجی.    

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با برگزاری دیدار مقاومت قرچک و شاهین کرمانشاه، سومین تیم صعود کننده به مرحله نهایی پلی آف لیگ دو عصر امروز -دوشنبه- مشخص می گردد.

دوشنبه ۸/ ۶/ ۹۵ – ساعت ۱۶

×× مقاومت قرچک-شاهین کرمانشاه ( سالن هفتم تیر قرجک)

داوران: سیدسجاد فتحی-مسعود شفیعی-میلاد خانجانی-حسین گنجی.          ناظر داوری:محسن زواره ای

در دور برگشت پلی آف لیگ دو، تیم های مقاومت قرچک و شاهین کرمانشاه از ساعت ۱۶ امروز در قرچک به مصاف هم می روند تا چهره سومین تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود. دیدار رفت دو تیم در کرمانشاه با برتری ۵ بر یک قرچکی ها به پایان رسید.

برگزاری بازی های پلی آف لیگ دو نیز حکایت جالبی دارد که مشابه آن را در هیچ کشوری نمی توان یافت. تعلل عجیب کمیته انضباطی در اعلام رای شکایت تیم ها، سبب طولانی شدن بیش از حد برگزاری بازی های پلی آف شده است. دو دیدار پلی آف در روزهای اول و هشتم مردادماه برگزار شد و تیم های شهرداری رشت و مقاومت مشهد موفق شدند به مرحله نهایی صعود کنند.

دیدار رفت مقاومت قرچک و شاهین کرمانشاه نیز دوم شهریور و دیدار برگشت امروز، هشتم شهریور برگزار می گردد تا سومین تیم صعود کننده نیز مشخص گردد درحالیکه هنوز تکلیف چهارمین تیم صعود کننده مشخص نیست!!

حال باید منتظر ماند و دید رای کمیته انضباطی چه زمانی اعلام خواهد شد تا با برگزاری دو دیدار رفت و برگشت، چهارمین تیم صعود کننده نیز مشخص شود. پس از آن، ۴ تیم صعود کننده بصورت دوره ای به رقابت با یکدیگر بپردازند.

شایان به ذکر است پیش از این تیم های شهرداری رشت و مقاومت شهرداری مشهد جواز حضور در مرحله نهایی پلی آف لیگ دو را کسب کرده بودند. چهارمین تیم صعود کننده نیز پس از اعلام رای کمیته انضباطی و با برگزاری دو دیدار رفت و برگشت مشخص می شود. در دور نهایی ۴ تیم صعود کننده بصورت دوره ای به رقابت با یکدیگر می پردازند تا در پایان، دو تیم به لیگ دسته اول صعود کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.