کد خبر : 74409
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 - 9:56
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:چیزهایی که در مورد تتلو می گویند صحت ندارد/ تتلو قول داد سیگار نکشد/ در تلاش بودیم که او را یک شخصیت اجتماعی قابل به جامعه تحویل دهیم

شمسایی:چیزهایی که در مورد تتلو می گویند صحت ندارد/ تتلو قول داد سیگار نکشد/ در تلاش بودیم که او را یک شخصیت اجتماعی قابل به جامعه تحویل دهیم
سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت: امیر تتلو یکی از جوانان این مملکت است و ما باید او را به راه سلامتی می کشاندیم. تتلو روزی 3 بسته سیگار می‌کشید اما از زمانی که به ما پیوست آن را کم کرده بود. حتی تتلو به من قول داده بود در آینده همان یک بسته را نیز ترک کند و دیگر سیگار نکشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از بازداشت امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» خواننده زیرزمینی وحید شمسایی و برخی از بزرگان ورزش و حتی سینما در روزهای اخیر راهی دادسرا شده‌اند تا برای آزادی این خواننده زیرزمینی وساطت کنند اما او فعلاً در بازداشت به سر می‌برد.

وحید شمسایی درباره وساطت برای آزادی امیر تتلو گفت: «چند ماه پیش یکی از مسئولان ورزشی به من گفت که امیر مقصودلو یا همان امیرتتلو علاقه بسیار زیادی به ورزش کردن دارد و از من خواست که با او کمی تمرین کنم. تتلو دو سه ماهی در کنار ما بود و تمرینات را با او دنبال می کردیم و به هیچ عنوان چیزهایی که در مورد او می گفتند صحت ندارد.»

وی افزود: «حقیقتا من تتلو را نمی شناختم و آن مسئول ورزشی از من خواست که با او تمرین کنم. هدف اصلی ما این بود که به این خواننده کمک کنیم و از آسیب‌های اجتماعی به دور باشد. امیر تتلو یکی از جوانان این مملکت است و ما باید او را به راه سلامتی می‌کشاندیم. تتلو روزی سه بسته سیگار می کشید اما از زمانی که به ما پیوست آن را کم کرد. حتی تتلو به من قول داده بود در آینده همان یک بسته را نیز ترک کند و دیگر سیگار نکشد.»

سرمربی تیم تاسیسات دریایی با بیان اینکه تتلو احساسات و عواطف خاصی دارد، اظهار کرد:«جامعه ما متشکل از انسان هایی است که همگی آرمان‌های خاص خودشان را دارند. فردی مثل تتلو احساسات وعاطفه درونی خاصی دارد و وقتی وارد اجتماع می شود، شاید کسی او را نپذیرد. هدف ما این بود که او را همسو با جامعه جلو ببریم و در تلاش بودیم که او را یک شخصیت اجتماعی قابل به جامعه تحویل دهیم.»

منبع:آنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوک بندر چهارشنبه , ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

درودبرتمام……خدا پشت پناه ت باشه وحیدخان شمسایی….افتخار فوتسال ایران