کد خبر : 74482
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 9:51
-

کریمیان:مشهد در میزبانی از تیم ملی فوتسال جا افتاده است

کریمیان:مشهد در میزبانی از تیم ملی فوتسال جا افتاده است
مسئول برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال در مشهد، از انجام برنامه های تیم ملی طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده خبر داد و گفت مشهد برای میزبانی مسابقات زیر ۲۱ سال آسیا درخواست داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریمیان مسئول برگزاری اردوی تیم ملی در مشهد ابتدا درباره برنامه ملی پوشان بعد از دیدارهای دوستانه مقابل ازبکستان، اظهار کرد: با توجه به برنامه از پیش تعیین شده در کمیته برگزاری اردوی تیم ملی و با توجه به شرایط میزبانی مشهد، بازیکنان و کادرفنی تیم ملی سه‌شنبه علاوه بر تمرین برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به حرم می روند و سپس در مهمانسرای حضرت، ناهار را میل خواهند کرد و در ادامه از موسسه خیریه همدم بازدید می‌کنند. ملی‌پوشان چهارشنبه نیز بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه تمرین، بعد از ظهر مشهد را به مقصد تهران ترک می‌کنند.
وی درباره شرایط میزبانی مشهد توضیح داد: خدا را شکر، مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتسال، جا افتاده است و این برای دومین بار در یک سال اخیر بود که کاروان تیم ملی در مشهد اردو برپا کرد. این تیم پیش از عزیمت به جام ملت‌های آسیا هم به مشهد آمده بود و دیروز هم مراسم بدرقه ملی پوشان با حضور آقای افتخاری برگزار شد.
کریمیان خاطر نشان کرد: همه کارها طبق برنامه پیش رفت و مورد تایید مدیران کادرفنی فنی تیم‌های ملی ایران و ازبکستان هم قرار گرفت. به دنبال میزبانی‌های اخیر مشهد از تیم‌های ملی، درخواست میزبانی مسابقات زیر ۲۱ سال آسیا را هم داده‌ایم و ناظران AFC به زودی برای بررسی امکانات به مشهد می‌آیند. در صورت برگزاری این مسابقات در ایران، کشورمان وضعیت بسیار بهتری برای گرفتن میزبانی تورنمنت‌های مهم‌تر  پیدا خواهد کرد.
نماینده فدراسیون فوتبال در برگزاری بازی‌های تدارکاتی ایران و ازبکستان درباره عدم پخش این دیدارها از شبکه سه با وجود توافق قبلی به ایسنا گفت: نیمه اول بازی نخست ایران و ازبکستان از شبکه سه پخش شد اما متاسفانه به دلیل بدقولی اسپانسر در پرداخت به صدا و سیما، نیمه دوم روی آنتن نرفت.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷

میزبانی از تیم ملی و دوستان و خانواده ی آقای سرمربی بیت المال واسه کیا خرج میشه