کد خبر : 78449
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 11:11
دسته‌بندی نشده
-

گزینه وزارت رئیس کمیته فوتسال؟!

گزینه وزارت رئیس کمیته فوتسال؟!
هفته گذشته جلسه ای بین تاج و کفاشیان با وزیر ورزش و جوانان برگزار و در آن پیرامون انتخاب رئیس جدید فوتسال بحث شد. این احتمال وجود دارد که بعد از برگزاری این جلسه ریاست کمیته فوتسال باز هم به یکی از مدیران وزارتی سپرده شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قبل از انتخاب کادرفنی تیم ملی، باید تکلیف صندلی ریاست کمیته فوتسال مشخص شود. بعد از انتخاب سیدرضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال تهران، علی کفاشیان از سوی تاج حکم گرفت تا سرپرستی کمیته فوتسال را به عهده بگیرد، اما کفاشیان از همان روزهای نخست به موقتی بودن حضورش در فوتسال تاکید داشت و از طرفی تاج و افتخاری اصرار به ماندن او می کردند. با این حال کفاشیان حرف خود را به کرسی نشاند و قرار بر انتخاب رئیس جدید برای فوتسال ایران شد.

از همین رو هفته گذشته جلسه ای بین تاج و کفاشیان با وزیر ورزش و جوانان برگزار و در آن پیرامون انتخاب رئیس جدید فوتسال بحث شد. این احتمال وجود دارد که بعد از برگزاری این جلسه ریاست کمیته فوتسال باز هم به یکی از مدیران وزارتی سپرده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲

حالا کی گفته ام
این مدیران فوتبالی و غیر ورزشی تا این تیم رو نابود نکنند دست بردار نیستند
همون کاری که با تیم حسین شمس ۸ سال پیش کردند و تیم ایران نه تنها در جهان بهتر نشد بلکه قهرمانی اسیا رو هم دوبار پی در پی ازدست داد