کد خبر : 78692
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395 - 10:56
-

سلیمانی: هیچ تخلفی در لیگ فوتسال جوانان و دسته دوم رخ نداده است

سلیمانی: هیچ تخلفی در لیگ فوتسال جوانان و دسته دوم رخ نداده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: تیم انصارالمهدی با تیم دیگری تبانی نکرده و در این باره، اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ نداده است. کاظم سلیمانی درباره اتفاقات رخ داده در لیگ فوتسال جوانان مبنی بر عدم حضور تیم انصارالمهدی فسا و ایرانجوان بندرعباس به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در هیچ‌کدام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: تیم انصارالمهدی با تیم دیگری تبانی نکرده و در این باره، اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ نداده است.

کاظم سلیمانی درباره اتفاقات رخ داده در لیگ فوتسال جوانان مبنی بر عدم حضور تیم انصارالمهدی فسا و ایرانجوان بندرعباس به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در هیچ‌کدام از مسابقات اتفاقی نیفتاده است. ما گزارش نماینده فدراسیون فوتبال را بررسی کرده‌ایم. تیم فسا پس از چند باخت حاضر به مسابقه نشده است. در این موارد، حرف‌ها و گفته‌ها زیاد است اما باید ببینیم واقعیت چیست.

وی افزود:کمیته فوتسال روی تیم‌ها به خوبی شناخت دارد. دو ساعت با مسئولان تیم انصارالمهدی جلسه داشتیم و همچنین نشستی هم با مدیران تیم قمی برگزار کردیم. هر دو پرونده را نیز به کمیته انضباطی ارجاع داده‌ایم. باید تعهداتی از همه باشگاه‌ها گرفته شود که آنها را مجبور کند در تمام بازی‌ها، مسابقه دهند.

رئیس کمیته فوتسال نیز شبهات در مورد پرونده تغییر نام یک بازیکن در لیگ دسته دو را به کلی رد کرد و اظهار داشت: کمیته استیناف رأی خود را در این باره صادر و این تخلف را با اسناد، رد کرده است.

در هفته آخر مسابقات لیگ فوتسال جوانان، تیم انصارالمهدی فسا که خط دفاعی بسیار بدی داشت و ۳۰ گل در مسابقات قبلی خود خورده بود، مقابل تیم آپکوپارس قم حاضر به بازی نشد تا بازی سه بر صفر به سود آپکوپارس اعلام شود. با این نتیجه، تیم آپکوپارس به علت تفاضل گل کمتر، قهرمانی را از دست داد و تیم مقاومت البرز قهرمان شد. در مسابقه دیگر این هفته نیز، تیم شهرداری رشت درصورت برد پرگل تیم ایرانجوان بندرعباس، به مقام سومی لیگ برتر می‌رسید که تیم بندرعباسی حاضر به بازی نشد و این دیدار نیز سه بر صفر به نفع شهرداری اعلام شد تا این تیم از کسب عنوان سومی، بازبماند.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ننن دوشنبه , ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

باید هم اینجوری بگی که این مسئولیت ازدوشت برداشته بشه