کد خبر : 78956
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1395 - 9:42
-

هاشم زاده:مصدومیت کشاورز و بهادری باعث ضرر ۲۵۰ میلیونی شده است!/قرارداد ما به پایان رسیده است ولی دوست داریم در کنار تیم ملی بمانیم

هاشم زاده:مصدومیت کشاورز و بهادری باعث ضرر ۲۵۰ میلیونی شده است!/قرارداد ما به پایان رسیده است ولی دوست داریم در کنار تیم ملی بمانیم
مربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: با نتایج درخشانی که تیم ملی در کلمبیا گرفت انتظار چنین استقبالی از سوی مسئولان می‌رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌‌زاده در خصوص استقبال صورت گرفته از کاروان تیم ملی فوتسال هنگام ورود به ایران اظهار داشت: با نتایج درخشانی که تیم ملی در کلمبیا گرفت انتظار چنین استقبالی از سوی مسئولان می‌رفت و امیدوارم این نگاه ویژه به فوتسال ایران در فدراسیون فوتبال و صدا و سیما ایجاد شود و توجه بیشتری به فوتسال داشته باشند.

وی درباره پاداشی که قرار است به اعضای تیم ملی پرداخت شود گفت: بازیکنان تیم ملی کار بزرگی انجام دادند و وقتی امثال کشاورز و بهادری در تیم ملی مصدوم می‌شوند در تیم باشگاهی خود ممکن است تا ۲۵۰ میلیون تومان ضرر ببینند، به خاطر همین باید پاداش خوب، مناسب و سنگینی به بازیکنان داده شود.

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان درمورد اینکه محمد ناظم‌الشریعه گفته عده‌ای فقط به دنبال زدن او بودند، گفت: این موضوع درست است و انتقادهای زیاد و شدیدی از تیم ملی و ناظم‌الشریعه می‌شد، اما همه دیدند که در نهایت تیم ملی با این کادر فنی به چه نتیجه‌ای دست پیدا کرد.

هاشم‌زاده درمورد تمدید قرارداد کادرفنی با تیم ملی گفت: قرارداد ما به پایان رسیده است ولی دوست داریم در کنار تیم ملی بمانیم و اگر ما را بخواهند در خدمت تیم ملی هستیم.

وی درپایان در پاسخ به این سوال که چرا او و دیگر دستیاران ناظم‌الشریعه در مراسم اهدای مدال حضور نداشتند گفت: طبق قانون فقط سرمربی و سرپرست تیم برای گرفتن مدال در مراسم حاضر می‌شوند ولی مدال همه اعضای تیم به دستشان رسید.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سیامک چهارشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

من متوجه نشدم….. یعنی وقتی یه بازیکنی برای افتخار آفرینی توی تیم ملی کشورش مصدوم میشه و نمی تونه مدتی بازی کنه؛ باشگاهش باید مبلغ قراردادشو بهش پرداخت نکنه؟؟؟ واقعا جالبه…..