کد خبر : 79703
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395 - 22:43
دسته‌بندی نشده
-

درگیری لفظی آذرخشی ها و تذکر جالب یک هوادار به داور!

درگیری لفظی آذرخشی ها و تذکر جالب یک هوادار به داور!
حاشیه های جالب از بازی تیم های یاسین پیشرو قم و آذرخش بندرعباس را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم یاسین پیشرو قم و آذرخش بندرعباس عصر یکشنبه در ورزشگاه حیدریان برگزار شد. تیم میزبان در نیمه اول با انجام یک بازی حساب شده توانست با برتری ۴ گله به رختکن برود. نیمه دوم دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند که سهم هر تیم یک گل بود.
حواشی بازی:
تیم آذرخش که با حواشی های خاص خود و کمبود های مالی به قم رسیده بود، استراحت و تمرین مناسبی نداشت و خستگی در بازی آن ها مشهود بود.
مثل بازی های گذشته در ورزشگاه بلیط فروشی شد.
استقبال خوبی از این دیدار به عمل نیامده بود و حدود ۳۰۰ نفر هوادار حضور داشت.
سعید قاسمی کاپیتان یاسین به علت محرومیت از روی سکو شاهد بازی هم تیمی هایش بود.
رحمانی مدیرعامل یاسین و انصاری فرد مدیر فنی تیم در جایگاه ویژه حضور داشتند.
پیراهن داوران بازی کاملا هم رنگ و شبیه به دروازه بان آذرخش بود که یکی از تماشگران این نکته را به داور گوش زد کرد و درخواست پوشیدن کاور توسط داور را داشت!
میثم ایلانلو بعد از زدن گل چهارم یاسین به سمت کاپیتان محروم تیم رفت و شادی گل خود را با سعید قاسمی تقسیم کرد.
بعد از اینکه آذرخش گل چهارم را دریافت کرد بحث لفظی بین احمدیان پور کاپیتان تیم و احمدپور گلر آذرخش رخ داد که تا بعد از سوت پایان نیمه نخست و هنگام ورود به رختکن هم ادامه داشت.
در اواخر بازی مجتبی نصیری نیا گلر یاسین با مصدومیتی جزئی مواجه شد تا ایازی گلر بومی قمی ها به بازی برود.
یاسین با این برد ۱۰ امتیازی شد تا با امید بیشتر به ادامه رقابت ها بپردازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فقط قم دوشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱:۰۳

بخدا۳۰۰نفرنمیشدن””””تشویق هم نمی کردند”””قمی ها قیدفوتسال و رو زدند برد یاسین پیشرو ولی نچسبید آرزوست یکبارسالن پر بشه “”””چطورآذرخش پایین جدول هست این همه هودارداره ۷هزارتامیان توبندر”ولی مابالای جدول هستیم کسی نمیادسالن ‘بازی رورایگان کنند اتوبوس بزارندتومحلات هوداران روجابه جاکنند””‘مسولان باید کاری کنند تاتعدادهوداران زیاد بشه همون کاری که بندرعباس کرد “””””خدایش فوتبال فوتسال بدون هوداربی معنی هس “””””امروز بلیط فروشی گذاشتند چی شد اصلا چیزی گیر باشگاه اومد “دوستان عزیز کسی که پول بلیط نداره روح قل بفرستیدداخل “”””الان آذرخش ‘شهروند دوتیم پایین جدولی اما همیشه استادیوم روپرمی کنندهودارنشون”””یکی از بازی های آذرخش بندرعباس بودم هوداران این تیم بی نظیرهستند وقتی بندری تشویق می کنند “”””ما دوست داریم تیم های پرهودارمثل آذرخش همیشه درلیگ برترباشند”تیم های پرهودارسرمایه هستند

فقط قم دوشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱:۱۲

فوتسال قم بی هودارشده “””حالا چرا بلیط فروشی”رایگان کنیدهوداربیاد””انگار بازی بدون تماشاچی بود “‘بعد همین تعداد اندک هم یکجانیستند”پراکنده هستند ””امروزکمتراز۱۰۰نفراومده بودند “تیم ماهودارنداره چراحالابلیط فروشی”بلیط فر