کد خبر : 79544
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395 - 10:52
-

روزپیکر: مشکلات تیم آذرخش تمامی ندارد /اعضای تیم در خیابان‌های قم سرگردان و به دنبال تهیه هتل برای استراحت بودند

روزپیکر: مشکلات تیم آذرخش تمامی ندارد /اعضای تیم در خیابان‌های قم سرگردان و به دنبال تهیه هتل برای استراحت بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس باید عصر امروز از ساعت ۱۷ در قم به مصاف تیم یاسین پیشرو برود که همچنان سرمربی و چهار بازیکن کلیدی این تیم در بندرعباس حضور دارند. سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس افزود: متأسفانه مشکلات تیم آذرخش تمامی ندارد و در این شرایط به‌هیچ‌وجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس باید عصر امروز از ساعت ۱۷ در قم به مصاف تیم یاسین پیشرو برود که همچنان سرمربی و چهار بازیکن کلیدی این تیم در بندرعباس حضور دارند.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس افزود: متأسفانه مشکلات تیم آذرخش تمامی ندارد و در این شرایط به‌هیچ‌وجه نمی‌توان در خصوص مسائل فنی اظهارنظری کرد.

عباس روز پیکر بابیان اینکه به دلیل شرایط اقتصادی بد باشگاه، مسئولان باشگاه تصمیم به انصراف از سفر به قم گرفته بودند، تصریح کرد: با پیگیری‌های رئیس هیئت فوتبال و پرداخت هزینه بلیط از سوی آقای امینی زاده سرانجام اعضای تیم در سه گروه راهی قم شدند.

وی با اشاره به اینکه یک تعداد از اعضای گروه شب گذشته از جزیره قشم راهی تهران شدند و سرانجام ساعت ۴ صبح به قم رسیدند، تصریح کرد: گروه دوم شب گذشته از بندرعباس راهی تهران شده و حوالی ساعت ۴ صبح به قم رسیدند.

روز پیکر خاطرنشان کرد: گروه سوم که بنده و چهار بازیکن تیم هستند ساعت ۱۰:۳۰ امروز به تهران پرواز داریم و اگر پرواز تأخیر نداشته باشد، امیدوارم به آغاز بازی برسیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه اگر رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان اقدام به تهیه بلیط نمی‌کرد، مشخص نبود چه سرنوشتی برای تیم آذرخش رقم می‌خورد و باید از این اقدام تقدیر کرد، اضافه کرد: از اعضای تیم در قم خبر ندارم و بامداد امروز به دلیل عدم رزرو هتل، در خیابان‌ها سرگردان و به دنبال تهیه هتل برای استراحت بودند و اکنون خبر ندارم که موفق شدند محلی برای اسکان پیدا کنند یا خیر.

وی بابیان اینکه در طول دو هفته گذشته تنها با هشت بازیکن تمرین می‌کردیم، افزود: اکنون تمامی بازیکنان در اختیارم هستند اما به دلیل نا آماده بودن ازلحاظ بدنی مجبور چند بازیکن کلیدی‌ام را در فهرست بازیکنان این دیدار قرار ندهم و به‌نوعی با تیمی ناقص به میدان برویم.

روز پیکر با اشاره به اینکه در این شرایط صحبت فنی کردن سودی ندارد، تصریح کرد: فقط باید توکل بر خدا کرد و امیدوارم نتیجه‌ای رقم بخورد که باعث عزت و سربلندی هرمزگان باشد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در پایان در خصوص پرداخت مطالبات گفت: در خصوص مطالبات فصل جاری که باید چشم‌پوشی کرد اما مطالبات فصل گذشته قرار بود در دو بخش پرداخت شود که تا این لحظه یک بخش آن‌هم به‌صورت کامل پرداخت‌نشده است.

از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز از ساعت ۱۷ دو تیم یاسین پیشرو قم و آذرخش بندرعباس به مصاف یکدیگر می‌روند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی یکشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

بازم دم آقای امینی زاده گرم…..
ما دیگه عادت کردیم به این بی مهری مسئولین بی کفایت بندرعباس…
خدا خودش کمک کنه به این جوونهای باغیرت آزرخش

تینا یکشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

آقای امینی زاده خداقوت ….نه به آنکه جوانان درلیگ برتردررشت درزیرباران شب گرفتارجاومکان شدند.نه به این بازیکنان آذرخش که مشکل مالی دارندآخرش نمیده چه بلای سراین فوتسال هرمزگان بیایدمسولین از خواب بیدارشیداون باباازاصفهان آمده توفولادکه سپاهان راساپرت کنه نه که به شما…..بازهم دست آقای مرادی درد نکنه …آقای امینی زاده انشالله با آمدن شما مشکلات مالی ورزشکاران استان راازطریق اسپانسرهای بزرگ نجات دهی…..مااستعدادهای خوبی تواستان داریم ولی دق دق مالی زیادی داریم

علی m دوشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

مسولین استان هرمزگان کی دلشون ب ورزش هرمزگان سوخته واقعا جای تاسف داره…..مسولین بی کفایت خجالت خجالت