کد خبر : 79845
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 14:52
دسته‌بندی نشده
-

تاج: حکم جدیدی برای ریاست شخص دیگری در کمیته فوتسال صادر نشده است

تاج: حکم جدیدی برای ریاست شخص دیگری در کمیته فوتسال صادر نشده است
رئیس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به اینکه برخی رسانه ها بیان کردند فردی به عنوان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون معرفی شده، گفت: نام فردی که به عنوان رییس کمیته فوتسال بیان کردند را هم نشنیده بودم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان یزد اظهار داشت: متاسفانه برخی از رسانه در بعضی زمانها اقدام به انتشار مطالبی می‌کنند که واقعیت ندارد.

وی افزود: ابتدا رسانه‌ای نام فردی را به عنوان مسئول جدید در یکی از مناصب معرفی می‌کند و بعد موضوع را به رسانه‌ای دیگر پاس می‌دهد که به رد و نقد این خبر بپردازند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور افزود: امروز هم من شنیدم که یکی از رسانه‌ها نام فردی را که فکر کنم تجریشی بود را به عنوان رئیس جدید کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال مطرح کرده‌اند که من حتی تاکنون این فرد را ندیده‌ام چه برسد به اینکه وی را رئیس کمیته فوتسال کرده باشم.

تاج با بیان این مطلب که همچنان کفاشیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال است، گفت: حکم جدیدی برای هیچ فردی صادر نشده و گمانه‌زنی‌ها در این رابطه صحیح نیست و نکته جالب این است که رسانه‌ای دیگر به نقد این فردی که من اصلا وی را ندیده‌ام پرداخته و می‌گوید چرا باید یک فرد غیر فوتبالی به عنوان مدیر فوتسال کشور منصوب شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.