کد خبر : 79746
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 10:20
-

روزپیکر:شکست مان هدیه ای به مدیرعامل بود/اگر مسئولان حمایت نمی کنند وقت مان را نگیرند

روزپیکر:شکست مان هدیه ای به مدیرعامل بود/اگر مسئولان حمایت نمی کنند وقت مان را نگیرند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس را هدیه‌ای به مدیرعامل این باشگاه دانست و عنوان کرد: تیمی که حامی نداشته باشد جز شکست نتیجه‌ای نمی‌توان برایش متصور بود. عباس روزپیکر افزود: اگر مدیران باشگاه از تیم ما حمایت می‌کردند به چنین وضعیتی دچار نمی‌شدیم. وی اظهار کرد: تعطیلات لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس را هدیه‌ای به مدیرعامل این باشگاه دانست و عنوان کرد: تیمی که حامی نداشته باشد جز شکست نتیجه‌ای نمی‌توان برایش متصور بود.

عباس روزپیکر افزود: اگر مدیران باشگاه از تیم ما حمایت می‌کردند به چنین وضعیتی دچار نمی‌شدیم.

وی اظهار کرد: تعطیلات لیگ برتر فوتسال، بهترین فرصت برای تیم‌ها، جهت بازسازی بود ولی متأسفانه ما از حدود ۲ ماه تعطیلی لیگ، تنها ۲ هفته با ۸ بازیکن تمرین کردیم و در این دیدار به دلیل نا آماده بودن ازلحاظ بدنی مجبور چند بازیکن کلیدی‌ام را در فهرست بازیکنان این دیدار قرار ندادم و به‌نوعی با تیمی ناقص به میدان رفتیم.

روزپیکر با اشاره به اینکه مدیرعامل و سایر مسئولان باشگاه همه امور مربوط به تیم را به دقیقه ۹۰ موکول کردند، تصریح کرد: نتیجه این‌چنین سهل‌انگاری‌هایی نیز در بازی مقابل یاسین پیش رو قم رقم خورد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش اضافه کرد: درست نیست استان هرمزگان بااین‌همه ثروت، تیم لیگ برتری آن این‌گونه با مشکل مواجه باشد و حتی در هزینه سفر و اسکان خود مانده باشد چه برسد به پرداخت مطالبات!

وی ادامه داد: تیم آذرخش بیش از سه هزار تماشاگر دارد و اگر مسئولان نمی‌خواهند از این تیم حمایت کنند وقت ما، بازیکنان و تماشاگران را نگیرند.

روز پیکر بابیان اینکه به دلیل شرایط اقتصادی بد باشگاه، مسئولان باشگاه تصمیم به انصراف از سفر به قم گرفته بودند، تصریح کرد: با پیگیری‌های رئیس هیئت فوتبال و پرداخت هزینه بلیط از سوی آقای امینی زاده سرانجام اعضای تیم در سه گروه راهی قم شدند.

وی با اشاره به اینکه در این شرایط صحبت فنی کردن سودی ندارد، تصریح کرد: پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای دور از انتظار نبود و تیمی که تعدادی از بازیکنانش صبح روز بازی برسند و تعدادی دیگر یک ساعت مانده به سوت داور وارد سالن شوند، باید شکست بخورد و محکوم‌به قبول باخت است.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش در پایان گفت: متأسفانه مشکلات تیم آذرخش تمامی ندارد و در این شرایط به‌هیچ‌وجه نمی‌توان در خصوص مسائل فنی اظهارنظری کرد.

تیم فوتسال آذرخش برای دیدار با یاسین پیشرو قم در سه گروه راهی قم شد که تعدادی از اعضای گروه شب قبل از مسابقه از جزیره قشم راهی تهران شدند و سرانجام ساعت ۴ صبح به قم رسیدند، گروه دوم بامداد روز مسابقه از بندرعباس راهی تهران شده و حوالی ساعت ۴ صبح به قم رسیدند و گروه سوم که شامل سرمربی و چهار بازیکن تیم بودند ساعت ۱۰:۳۰ روز بازی به تهران پرواز کردند و یک ساعت مانده به آغاز مسابقه به سالن محل برگزاری در قم رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی ((چتوا)) دوشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

مسولین استان اگه حمایت میکردن گلستان میشد…بومی ک نیستن حمایت کنن مسولان ما…اگه بومی بودن دلشون میسوخت?????

چوکو شاه حسینی دوشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

والا به خدا ما دیگه خسته شدیم همش همینه خدا پدرتون و بیامرزه مگه این تیم از خارج اومده یه استان و یه شهر بندرعباسه و یه تیم لیگ برتری …همشون هم از جوونهای باغیرت بندرعباس ن که زندگی شون و گذاشتن پای این تیم توروخدا یکی دستشون و بگیره واقعا خجالت آوره واسه بندرعباس که روزی خدا تومن درآمد داره و خرج ۶تا استان دیگه رو هم میده نتونه یه تیم فوتسال و اداره کنه… خدا انشالا به حق همین ماه محرم که از این مسئولین بی لیاقت بندرعباس نگذره که حق این جوونها رو میخورن…..

چوکو شاه حسینی دوشنبه , ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸

والا به خدا ما دیگه خسته شدیم همش همینه خدا پدرتون و بیامرزه مگه این تیم از خارج اومده یه استان و یه شهر بندرعباسه و یه تیم لیگ برتری …همشون هم از جوونهای باغیرت بندرعباس ن که زندگی شون و گذاشتن پای این تیم این همه هوارار داره …توروخدا یکی دستشون و بگیره واقعا خجالت آوره واسه بندرعباس که روزی خدا تومن درآمد داره و خرج ۶تا استان دیگه رو هم میده نتونه یه تیم فوتسال و اداره کنه… خدا انشالا به حق همین ماه محرم که از این مسئولین بی لیاقت بندرعباس نگذره که حق این جوونها رو میخورن…..

علی ((چتوا)) سه شنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

مسولین بی لقایتن مال استان هرمزگان….فقط ب فکر خودشون هستن….

اشوچوکو بندرعباس سه شنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

متاسفم برا مسولان استان هرمزگان______اسکله شهیدرجایی -نفت وگاز-فولاد-آلومینیوم -پالایشگاه-توانیر-منطقه ویژه–جان مادرتان یکی بیاد تیمو درست کنه “””مشکل آذرخش پول فقط مشکل مالی “””اگه کارخانه ایی بیادهزینه کنه خداسرشاهده هیچ ضررنمیکنه “”می تونندبلیط فروشی کنند حق پخش دریافت کنند تبلیغات””””همین لباس های آذرخش واردبازاربشه مشتری های زیادی داره”””””””اصلا شماره حساب بدید تاخودماهوداران کمک کنیم ماکه نمی دونیم آذرخش کجا تمرین می کنه “””””هزینه تیم لیگ برتری آذرخش کمتر ازای فولادهرمزگانه فولادی که لیگ استان بازی می کنه “”””آقای امینی زاده شهرداری بندرعباس حمایت