کد خبر : 79998
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 - 17:32
دسته‌بندی نشده
-

شمس:مقابل مس، نتیجه تساوی عادلانه‌تر بود/ نوبت پیروزی ما هم می‌رسد/ صمیمی هشت موقعیت صددرصد را گرفت

شمس:مقابل مس، نتیجه تساوی عادلانه‌تر بود/ نوبت پیروزی ما هم می‌رسد/ صمیمی هشت موقعیت صددرصد را گرفت
سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد معتقد است اگر دیدار این تیم و مس سونگون مساوی می‌شد، عادلانه‌تر بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص شکست یک بر صفر تیم فوتسال دانشگاه آزاد مقابل مس سونگون اظهار داشت: نتیجه بازی نشان می‌دهد که بازی نزدیک بوده است. ستاره زمین علیرضا صمیمی دروازه‌بان مس بود که واقعاً گلر فوق‌العاده‌ای است. او بیش از هشت موقعیت صددرصد را از ما گرفت. به طور کلی مس تیم بسیار خوبی است مخصوصاً دو بازیکن برزیلی این تیم از لحاظ فنی بسیار عالی هستند ولی من فکر می‌کنم اگر بازی مساوی می‌شد عادلانه‌تر بود.

وی در مورد اینکه چرا در جریان بازی به هیچ وجه کنار زمین حضور پیدا نمی‌کند و صحبتی با بازیکنان انجام نمی‌دهد، عنوان کرد: ما تقسیم وظایف کردیم و محمود قاضی کنار زمین می‌ایستد و من هم اگر چیزی به ذهنم برسد به او انتقال می‌دهم تا به بازیکنان گوشزد کند. حدود یک سال است که من در این تیم حضور دارم و همیشه به قاضی به عنوان یک جوان مستعد اجازه داده‌ام که کنار زمین بایستد. ضمن اینکه در بین نیمه و وقت‌های استراحت خودم با بازیکنان صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد در مورد دیدار آینده این تیم مقابل تأسیسات دریایی، تصریح کرد: با توجه به اینکه تأسیسات تمام بازی‌های خانگی خود را برده مطمئناً بازی سختی با این تیم داریم ولی به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شد و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که از این بازی امتیاز کسب کنیم.

شمس درباره شرایط بد تیمش در انتهای جدول و اینکه آیا به آینده این تیم امیدوار است، گفت: نوبت ما هم می‌رسد که به پیروزی برسیم ولی یک مقدار صبر و تحمل می‌خواهد که خوشبختانه باشگاه این صبر را دارد. اگر باشگاه بخواهد،‌نفر جدیدی را جایگزین خواهد کرد ولی فعلاً ما در حال کار کردن هستیم و به آینده امیدواریم.

منبع:تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.