کد خبر : 80064
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395 - 16:32
-

عراقی زاده:گیتی پسند یعنی جهان پسند/هاشم زاده با درخواست لک به تیم اضافه شد

عراقی زاده:گیتی پسند یعنی جهان پسند/هاشم زاده با درخواست لک به تیم اضافه شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند پس از عقد قرارداد با محمد هاشم زاده با اعلام اینکه تیم فوتسال گیتی پسند در پنج هفته اول لیگ انتظارات اولیه از این تیم را برآورده کرده خاطر نشان کرد نام گیتی پسند به معانی جهان پسند است و از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند پس از عقد قرارداد با محمد هاشم زاده با اعلام اینکه تیم فوتسال گیتی پسند در پنج هفته اول لیگ انتظارات اولیه از این تیم را برآورده کرده خاطر نشان کرد نام گیتی پسند به معانی جهان پسند است و از این رو بازیکنان، کادر فنی، عوامل و…. باید با دیدگاه جهانی نمایش خود را نشان دهند و توانایی این مجموعه را به همگان ثابت کنند . هیچ گاه نمی توان خود را در هیچ یک از بازیها از پیش برنده دانست چرا که تیم های حریف قابل احترام هستند به شخصه معتقدم تیم های دبیری , تاسیسات , حفاری و… از مدعیان اصلی قهرمانی هستند.
عراقی زاده در ادامه یادآور شد: پیوستن محمد هاشم زاده با درخواست سرمربی تیم بوده و خوشبختانه امسال کادری تحصیل کرده و از فنی و اخلاقی در سطح بالایی داریم , محمد هاشم زاده تجربه بالای در عرصه ملی و باشگاهی دارد و از تمام بازیکنان ما شناخت کافی دارد.
قائم مقام باشگاه گیتی پسند در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم فوتسال زیبای را در ادامه لیگ نمایش دهیم و انتظارات هواداران را برآورده کنیم و از این رسانه از علاقه مندان به فوتسال دعوت میکنم با حضور خود در ورزشگاه شور خاصی به این رشته بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.