کد خبر : 80079
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395 - 22:13
دسته‌بندی نشده
-

واعظی: طرح و توسعه منحل نمی‌شود/ ابطحی را پیدا نمی‌کنیم!/ سرمربی جدید معرفی خواهد شد

واعظی: طرح و توسعه منحل نمی‌شود/ ابطحی را پیدا نمی‌کنیم!/ سرمربی جدید معرفی خواهد شد
حیدر واعظی مالک باشگاه طرح و توسعه سبز الوند قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال در خصوص حواشی ایجاد شده در اطراف این تیم واکنش نشان داده که در ادامه می‌توانید بخوانید.

حیدر واعظی مالک باشگاه طرح و توسعه سبز الوند قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال در خصوص حواشی ایجاد شده در اطراف این تیم گفت: بحث انحلال تیم فوتسال طرح و توسعه سبر الوند تاکنون مطرح نبوده و هرچه که در اخبار آمده از منابع غیرموثق و صحبت‌های چند نفر بوده‌ که منتشر شده است. من به عنوان مالک این باشگاه تمامی این اخبار را تکذیب می‌کنم.

وی همچنین به انتقاد از سیدمهدی ابطحی پرداخت و افزود: حدود ۲۵ روز است که سر تمرینات تیم حاضر نشده و تیم را به حال خود رها کرده است. این که آقای ابطحی جزو برترین سرمربیان فوتسال در ایران است شکی نیست. ایشان برای تیم ما رحمت کشیده‌اند و ما خیلی علاقه داشتیم که با ایشان ادامه بدهیم ولی نمی‌توانیم پیدایش کنیم و چاره‌ای جز تغییر در کادر فنی نداریم.

مالک باشگاه طرح و توسعه سبز الوند قزوین در خصوص تغییرات ایجاد شده گفت: محمد باغبان صالحی که از ابتدا در کنار ما بودند و در مقطعی نیز تیم را تمرین می‌دادند به عنوان مربی به کادر ما اضافه شده‌اند.سرمربی تیم نیز از بین سه گزینه که با آنها صحبت‌های مقدماتی را انجام داده‌ایم انتخاب خواهد شد.

واعظی در واکنش به عدم حضور برخی از بازیکنان این تیم سر تمرینات اضافه کرد: ما لیست تیم را به سرمربی جدید می‌دهیم و او حق انتخاب بازیکنان مورد نظرش را از آن لیست دارد. بعد از آن در خصوص بازیکنان تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی همچنین در خصوص نقش پررنگ عمار مسافر گفت: عمار جزو بزرگان فوتسال شهر قزوین است و احترام وی برای ما واجب است. وی از زمان تشکیل تیم در کنار ما بوده و همواره به ما کمک کرده است. ولی ایشان همانطور که خودشان انتخاب کرده‌اند از امروز تنها در نقش بازیکن و کاپیتان تیم در کنار ما خواهند بود.

گزارش از:جواد رضایی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.