کد خبر : 80345
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 12:15
-

روزپیکر: حقمان باخت نبود/ استرس بسیار داور دوم در قضاوتش موثر بود

روزپیکر: حقمان باخت نبود/ استرس بسیار داور دوم در قضاوتش موثر بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس درباره دیدار تیمش با تیم مس سونگون در تبریز اظهار کرد: نیمه اول تیم مس بهتر از ما بود اما در نیمه دوم کاملا برتر میدان بودیم و اصلا حقمان باخت نبود و دقایق پایانی بازی در استفاده از سیستم پاورپلی روی یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس درباره دیدار تیمش با تیم مس سونگون در تبریز اظهار کرد: نیمه اول تیم مس بهتر از ما بود اما در نیمه دوم کاملا برتر میدان بودیم و اصلا حقمان باخت نبود و دقایق پایانی بازی در استفاده از سیستم پاورپلی روی یک صحنه اشتباه کردیم و گل دوم را در آخرین لحظات دریافت کردیم و بازی را واگذار کردیم.
روزپیکر اضافه کرد: عادت ندارم راجع به داوری حرفی بزنم اما قضاوت در دیدار ما  اصلا خوب نبود و داور به راحتی از کنار صحنه مهم بازی که باید پنالتی اعلام می شد و بازیکن حریف را اخراج می کرد، گذشت و چند اشتباه تاثیر گذار داشت،اشتباهاتی که  روی نتیجه نهایی بازی تاثیر گذار بود.

وی ادامه داد: کاشانی به تنهایی داوری کرد و داور دوم اصلا در حد بازی نبود و استرس بالایی داشت و حتی در صحنه هایی که نیم متر از وی  فاصله داشت نیز با اشتباه قضاوت کرد. امیدوارم در آینده  در چیدمان داوران دقت بیشتری کنند تا تیم ها ضرر نکنند.
روزپیکر در انتها درباره وضعیت تیمش گفت: با وجودیکه تیم ما نتوانست از تعطیلی لیگ استفاده خوبی کند و تمرینات منظمی را نیز برگزار نکرده بود، اما در این بازی نمایش خوبی داشت و انشاءالله که مدیر باشگاه با نظم دادن به مجموعه کمک کند و تیم به شرایط خوب و ایده آل برگردد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی شنبه , ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

فداس سر تک تک بازیکنای آزرخش و آقای روزپیکر….
انشالا پنجشنبه باحمایت پنج هزارنفری هوادارها و غیرت بچه ها اولین برد خانگی و جشن میگیریم به یاری خدا….
پنجشنبه سالن فجر منتظریم …
مسئولین ورزشگاه خواهشا درب سالن و زود بازکنید این همه هوادارها رو توی گرما پشت درها نگه ندارید….
به امید برد تیم محبوب جنوب آزرخش♥♡♥♡♥