کد خبر : 80350
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 15:40
دسته‌بندی نشده
-

نظری:به جرات می‌گویم نام‌ها مهم نیستند/هر داوری اشتباه کند،به سادگی به ترکیب باز نخواهد گشت/ متاسفانه در دو دیدار هفته ششم اشتباهات داوری وجود داشت/ناظران از قضاوت داوران جوان رضایت داشتند

نظری:به جرات می‌گویم نام‌ها مهم نیستند/هر داوری اشتباه کند،به سادگی به ترکیب باز نخواهد گشت/ متاسفانه در دو دیدار هفته ششم اشتباهات داوری وجود داشت/ناظران از قضاوت داوران جوان رضایت داشتند
مسئول چیدمان داوران فوتسال گفت: با وجود زحمات بسیار زیادی که برای داوران می‌کشیم و سعی در ایجاد فضایی مناسب جهت قضاوت هرچه بهتر داوران داریم، اما متاسفانه در دو مسابقه اشتباهاتی رخ داده و باعث ناراحتی ما شده است.

منوچهر نظری مسئول چیدمان داوری فوتسال کشورمان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص قضاوت های داوران در هفته ششم که با اعتراضاتی همراه بوده است، گفت: با وجود زحمات بسیار زیادی که برای داوران می‌کشیم و سعی در ایجاد فضایی مناسب جهت قضاوت هرچه بهتر داوران داریم، اما متاسفانه در دو مسابقه شهروند-دبیری و تاسیسات-دانشگاه‌آزاد اشتباهاتی رخ داده و باعث ناراحتی ما شده است.

وی ادامه داد: در این هفته در ۴ مسابقه از داوران جوان استفاده کرده ایم که ناظران از نحوه قضاوت داوران ابراز رضایت کرده‌اند و این مسئله باعث دلگرمی و خوشحالی شده است اما متاسفانه اشتباه داوران باتجربه در دو مسابقه، شیرینی این اتفاق را به کاممان تلخ کرد.

نظری که در بازی شهروند و دبیری بعنوان ناظر داوری در سالن حضور داشت، در خصوص این دیدار اظهار کرد: ساری شهری است که هواداران بسیار زیادی برای تماشای مسابقه به سالن می‌آیند و می‌توان گفت فوتسال در این شهر زنده است. با تمام جذابیت‌هایی که در این سالن و در هنگام بازی وجود دارد اما به دلیل ابعاد کوچک سالن، کار برای داوران و قضاوت کردن بسیار دشوار است زیرا داوران تحت فشار بسیار زیادی قرار می‌گیرند که این مسئله احتمال اشتباه کردن داوران را زیاد می‌کند.

وی درمورد دیدار تاسیسات دریایی و دانشگاه‌آزاد نیز اظهار داشت: متاسفانه در این بازی هم داوران اشتباه کرده‌اند. بارها و بارها بنده و همکارانم فیلم بازی را دیده‌ایم. توپی که تاسیساتی‌ها اعتقاد دارند گل شده، به هیچ عنوان گل نبوده است. اما در یک صحنه دیگر بعلت عدم تمرکز کافی، داوران نتوانستند خطای هند دروازبان را تشخیص دهند و متاسفانه تصمیم درست را اتخاذ نکردند.

منوچهر نظری در پایان اذعان کرد: امیدوارم داوران خود را با اطلاعاتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم،‌وفق دهند و از داوری روز دنیا عقب نمانند. به جرات می‌گویم دیگر برای ما نام‌ها اهمیتی ندارند. داوران باتجربه و جوان تفاوتی ندارند و هر داوری که بهتر و به روزتر باشد، پیشرفت خواهد کرد. هر داوری هم اشتباه کند، به سادگی به ترکیب باز نخواهد گشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.