کد خبر : 80398
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1395 - 9:37
-

نجاریان: کارشناسان تایید کرده اند که داور بهترین تصمیم ممکن را گرفت/ از اصغری مقدم انتظار نداشتم!

نجاریان: کارشناسان تایید کرده اند که داور بهترین تصمیم ممکن را گرفت/ از اصغری مقدم انتظار نداشتم!

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: اگر داور در این صحنه گل سالم ما را مردود اعلام می کرد، ظلم آشکار در حق شهروند بود. چندین کارشناس داوری و حتی دو تن از ناظران داوری فدراسیون که در مسابقات لیگ برتر فوتسال به نظارت می روند و در جایگاه حضور

سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: اگر داور در این صحنه گل سالم ما را مردود اعلام می کرد، ظلم آشکار در حق شهروند بود. چندین کارشناس داوری و حتی دو تن از ناظران داوری فدراسیون که در مسابقات لیگ برتر فوتسال به نظارت می روند و در جایگاه حضور داشتند معتقد بودند که داور بهترین تصمیم ممکن را گرفت. گذشته از اینها معتقدم در اکثر صحنه های بازی داوران به سود دبیری سوت زده اند و اگر بنا بر اعتراض باشد این ما هستیم که باید معترض باشیم نه تیم میهمان.

وی افزود: داوران در دو صحنه کارت های زرد بی موردی را به بازیکنان ما نشان دادند در حالی که می توانستند از دادن کارت چشم پوشی کنند. این اقدام آنها موجب شد تا بازیکنان ما عصبی شوند و تمرکزشان را تا حدودی از دست بدهند که این خود از اشتباهات تاثیرگذار داوران محسوب می شود.

** داشتن ۵۰۰۰ هزار هوادار آرزوی خیلی هاست که نمی توانند این صحنه ها را در ساری ببینند

مدیرعامل شهروند ساری اذعان داشت: ما صاحب پرشورترین، خونگرم ترین و متعصب ترین هواداران فوتسال ایران هستیم. بی شک داشتن ۵۰۰۰ هزار هوادار آرزوی خیلی هاست که نمی توانند این صحنه ها را در ساری ببینند. در همین بازی مقابل دبیری ظرفیت سالن تکمیل شد و ما شرمنده حدود ۵۰۰ هوادار شدیم که پشت درب ماندند و نتوانستند وارد سالن شوند.

** نظم و انضباط حاکم بر سالن سید رسول حسینی بی نظیر است

نجاریان ادامه داد: بنده بیش از ۱۵ سال است که به تمام سالن های ایران رفته ام. به جرأت می گویم نظم و انضباط حاکم بر سالن سید رسول حسینی بی نظیر است. در هیچ کدام از سالن های ایران به جز ساری از یگان ویژه برای برقراری امنیت استفاده نمی شود. در همه شهرها از نیروی انتظامی و یا یگان امداد استفاده می کنند.

** از اصغری مقدم انتظار نداشتم!

مدیرعامل شهروند با بیان اینکه احترام ویژه ای برای شخص افشین دبیری که از سال ۱۳۷۹ در لیگ دسته اول با هم رقابت داشته اند و همچنین جواد اصغری مقدم که از افتخارات فوتسال مازندران می باشد، قائل است گفت: واقعیت این است که از اصغری مقدم انتظار نداشتم ابعاد زمین را توجیهی برای شکست خود قرار دهد.

وی اضافه کرد: ما در فصل قبل در همین سالن سید رسول بازی را ۵ بر یک به دبیری تبریز باختیم. آیا در آن زمان هم اعتراضی به وضعیت زمین و سالن شده بود؟ یا سه فصل پیش هم ما در ساری نتیجه را به دبیری واگذار کردیم. چرا آن موقع از ابعاد زمین و نزدیکی تماشاگران به داوران ایراد نگرفتند؟

نجاریان افزود: باز هم تأکید می کنم در فوتسال ایران عده ای با جو سالن سید رسول حسینی آشنایی ندارند و حرف های بی حساب و کتابی می زنند اما من به هیچ وجه از اصغری مقدم انتظار شنیدن چنین صحبت هایی را نداشتم. توجیه شکست در این سالن با ایراد گرفتن از ابعاد آن دیگر تکراری شده است. البته این را هم بگویم بنده این صحبت ها را ناشی از فشارهای حاصل از شکست برابر شهروند می دانم.

** اگر دقت بیشتری می کردیم کار به اینجاها نمی کشید/ برد ۹ بر ۲ دوسال پیش شهروند دور از دسترس نبود

وی در واکنش به اظهارات افشین دبیری مبنی بر اینکه فاصله تماشاگران با داوران کم است و تمرکز لازم برای قضاوت وجود ندارد، گفت: اینکه بگویند داور تحت فشار تماشاگران تصمیم گرفته را اصلاً قبول ندارم. مگر در سال ۹۲ که ما بر اساس حکم کمیته انضباطی در سالن خالی از تماشاگر به مصاف همین تیم دبیری که با وحید شمسایی مدعی قهرمانی بود، رفتیم فشار تماشاگران بود؟ دبیری آن سال در کورس قهرمانی قرار داشت و ما هم برای نیفتادن بازی می کردیم و به آن سه امتیاز نیاز مبرم داشتیم که توانستیم آن بازی را ببریم. قهرمانیِ دبیری با آن باخت به تاخیر افتاده بود. مگر آن روز فشار تماشاگر بود؟

مدیرعامل شهروند ادامه داد: در همین بازی هم ما زمانی که در آغاز نیمه دوم ۴ بر یک از دبیری پیش بودیم اگر بازیکنان مان دقت بیشتری می کردند رسیدن به برد ۹ بر۲ دو فصل پیش برابر دبیری برای ما دور از دسترس نبود و چه بسا اصلاً کار به اینجاها کشیده نمی شد.

وی تصریح کرد: هفته قبل در بازی ما مقابل ارژن هم در آغاز نیمه دوم و در حالی که ما ۳ بر صفر از میزبان پیش بودیم تماشاگران شیرازی بصورت ایستاده به تشویق تیم شان پرداختند و فشار زیادی را به داوران و تیم ما وارد کردند و البته نتیجه اش را هم گرفتند و بازی به تساوی کشیده شد اما ما این مسائل را در فوتسال طبیعی می دانیم و معترض نمی شویم.

** کمیته انضباطی عادلانه ترین رأی را خواهد داد

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه رأیی را از کمیته انضباطی به انتظار می کشد، خاطرنشان کرد: قانون همه چیز را مشخص می کند و ما تابع آن هستیم. قانون تکلیف تیمی که زمین مسابقه را ترک کرده را مشخص نموده و ما هم مطمئن هستیم کمیته انضباطی مانند همیشه عادلانه ترین رأی را اعلام خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قاسم مقنعی ساری یکشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

آقا سعید برد ۹ به ۲ رو خیلی خوب اومدی. بخدا اگه اشتباهات داوری نبود یقین بدونین با نتیجه ی سنگین تری دبیری رو شکست میدادیم.

نام ... یکشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

پیر همه این نجاریان میشناسن
لطفا جو نده فقط با داور در لیگ هستید ومیمانید

aziz یکشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

آقای نجاریان واقعا حقیقت و گفتید حضور ۵۰۰۰ تماشاگر در سالن یه نعمتی واسه تیم میزبان بخصوص تو سالنی که ابعاد آن غیر استاداره و این زمانی وحشتناک میشه که کل سالن از اول تا آخر فحش و ناسزا بگن . هر چی در مورد حضور تماشاگران در سالن شما بگیم کم گفته ایم فقط خواهشا از واژه با فرهنگ واسه این تماشاگران استفاده نکنید که خودتان هم خندتون میگیره

مجتبی یکشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱

ادب حرف زدن رو رعایت کنید بد نیست دوست عزیزشما حق ندارید به تماشاگران متعصب ساروی توهین کنید

نام ... دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

سریاسین پیشروهم امسال باداوری توساری بریدیداقانجاریان همه شمارومیشناسن بازی برگشت توقم منتظرتیم حتماخودت هم بیا

مجید_شهروند دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

فکر کنم تیم شمارو فنی ترین شکل ممکن بردیم جای هیچ بحثیم نیست
البته چون ثانبه های اخر بازیو واگذار کردین اونم دوسال پیاپی تو همین سالن حق داربن این شکلی نظر بدین
بازی برگشت هم مثل بازی رفت خوشگل می بریمتون خیالت راحت

نام ... سه شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۵:۳۶

توساری شمایازده تاگل خوردیدازقم خخخهههه