کد خبر : 80454
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1395 - 9:47
-

لک: تیم‌های بودند که با داشتن چند بازیکن ملی‌پوش قهرمان نشدند/در مجموع از عملکرد بازیکنان تیم راضی نیستم

لک: تیم‌های بودند که با داشتن چند بازیکن ملی‌پوش قهرمان نشدند/در مجموع از عملکرد بازیکنان تیم راضی نیستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک با اشاره به دیدار گیتی‌پسند مقابل شهرداری ساوه در هفته ششم لیگ‌برتر فوتسال اظهار داشت: هر دو تیم به دلیل خلق موقعیت‌های فراوان روی دروازه یکدیگر عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و خوشبختانه نتیجه به سود ما شد. وی تصریح کرد: همین که توانستیم روند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک با اشاره به دیدار گیتی‌پسند مقابل شهرداری ساوه در هفته ششم لیگ‌برتر فوتسال اظهار داشت: هر دو تیم به دلیل خلق موقعیت‌های فراوان روی دروازه یکدیگر عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و خوشبختانه نتیجه به سود ما شد.

وی تصریح کرد: همین که توانستیم روند پیروزی‌هایمان را با تعداد گل بالا ادامه دهیم رضایت بخش است اما متاسفانه در چندین بخش و به ویژه در کارهای دفاعی، سهل‌انگاری کردیم که امیدواریم در طول هفته و در تمریناتمان این‌گونه ضعف‌ها را بر طرف کنیم. در مجموع از عملکرد بازیکنان تیم راضی نیستم و امیدواریم با تمرین فراوان روزبه‌روز بهتر ‌شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره دیدار هفته آینده این تیم در مشهد مقابل فرش‌آرا، خاطرنشان کرد: تیم فرش‌آرا نسبت به فصل گذشته تغییرات آن‌چنانی نداشته و عملکرد به مراتب بهتری را از خود به جای گذاشته است. بازی بسیار سختی مقابل این تیم در پیش داریم و از امروز روی نقاط ضعف خود و روی بازی تیم فرش‌آرا تمرکز می‌کنیم و امیدواریم با پیروزی در آن دیدار روند خود را ادامه دهیم.

لک در پاسخ به این سوال که آیا قدرت گیتی‌پسند و حضور چند بازیکن ملی‌پوش در این تیم، سبب ایجاد غرور کاذب در روحیه بازیکنان این تیم نمی‌شود بیان‌کرد: بنده چنین اعتقادی ندارم و اگر به سال‌های گذشته برگردیم تیم‌های بودند که با داشتن چند بازیکن ملی‌پوش و برزیلی قهرمان نشدند آن‌چیزی که قهرمان لیگ را مشخص می‌کند، تصمیمات بازیکنان و کادر فنی هر تیم در میدان مسابقه است.

وی گفت: در همه تیم‌ها بازیکنان بسیار خوبی با قابلیت فنی بسیار بالایی به چشم می‌خورند و آن تیمی موفق خواهد شد که در روز بازی بهترین عملکرد خود را داشته باشد و ما نیز سعی می‌کنیم نهایت تلاش خود را در هر بازی به کار بندیم و صرف این‌که با اختیار داشتن چند بازیکن ملی‌پوش خود را از پیش برنده بدانیم، تفکر غلطی است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره تیم‌های مدعی در لیگ‌برتر فوتسال در فصل جاری، اظهار داشت: تیم‌های تاسیسات دریایی، مس سونگون، دبیری، حفاری و حتی تیم شهرداری ساوه از خوب‌های لیگ‌برتر به حساب می‌آیند البته نباید از سایر تیم‌ها نیز غفلت کرد و در آن تیم‌ها نیز بازیکنان خوبی به چشم می‌خورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

شک نکنین روزهای اعتصاب و درگیری در گیتی پسند شروع میشه

نام ... دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

من حاضرم قول بدم پسر رضا لکه این تو تیم باشه گیتی اسیره حاشیه میشه و قهرمان نمیشه باید زود یه فکری کنن.

نام ... دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

آقای لک ظاهرا دیگه اقای کشاورز و هاشم زاده باید از بازیکنان راضی باشند

نام ... دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

فنی این بازیکن در سطح لیگ ۲ پس واسه کارای دیگه وارد اصفهان و این تیم شده حالا که داریم قهرمان میشم آقای عراقی زاده نذار ید از داخل ضربه بخورید به فکر چاره باشید.

نام ... دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

رضاییانو میگه راست میگه ?

نام دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

جناب لک!!!!! چرا میگی خیلی از تیم ها؟؟ این تو بودی که توی منصوری با اون همه بازیکن ملی پوش نتونستی قهرمان بشی این تو بودی که توی همین گیتی با ۱۲ تا بازیکن ملی نتونستی قهرمان بشی امسال هم تو کاره ای نیستی تیم رو محمد کشاورز ارنج میکنه و تو تماشا میکنی بهتره خودت رو گول نزنی این تیم اصلا نیازی به مربی نداره با این همه بازیکن درجه اول ملی بدون مربی هم امسال گیتی قهرمان میشه اگر تو مربی بودی از میثاق فرار نمیکردی!!باید امسال گیتی باید ۵ هفته به پایان لیگ با اختلاف قهرمان بشه وگرنه افتضاح کردی!!

رسول دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

داداش رضالک همونیه که بدون بازیکن زمانی که همین ملی پوشا تو اصفهان جمع بودن منصوری رو دو سال پیاپی قهرمان کرد.
جهت یادآوری

نام ... دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

خودشو پسرش ……… تو تیم.

رسول دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

اصلا معلوم نیست تموم پستهای بالا رو یه نفر گذاشته،من نمیدونم شما از صدرنشینی ناراحتین یا از خوب بازی کردن گیتی پسند.خدارو شکر همه رضالکو میشناسن و میدونن از با اخلاقترین مربیایه لیگه.حالا بماند یه سری مربی بدون تیم خیلی ناراحتن.
داداش برو ببین ایراد کار چی بوده که الان به این روز افتادی.
عزت و ذلت دست خداست.
تازه رضاییان که بازیکن جوونیه ،خداییش از اون برزیلی ای که پارسال اوردنشو خودشونم یه دقه بازیش ندادن بدتره؟؟؟
التماس تفکر

نام ... دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

آره بدتره در سطح لیگ ۲ مثل همون برزیلیه.

رسول دوشنبه , ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

پارسال و پیارسال با دوز و کلک اومدین جای رضالک ولی نمیدونستین که بابا تا خدا نخواد هیچ کس قوی نمیشه.
حالا زمونه چرخیدو همون مدیرا با التماس اومدن سراغ رضالک و شما موندی بیرون .
بشین یه کم فکر کن در ضمن همه ی بازیکنا با رضالک داداشنو ما اصفهانیا ازشون قهرمانی میخوایم

علی سه شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱:۰۲

از مربیانی که بدون تیم هستند و آرزوی ناکامی تیم گیتی پسند را دارند به این امید که بیان و مربی گیتی بشن خواهشمندیم زور الکی نزنند. فعلا که تیم ۶ تا بازی را پشت سر هم برده. به کوری چشم شما انشالله گیتی با رضالک مربی اخلاق مدار و کار بلد فوتسال قهرمان میشه

یک فوتسالی سه شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

با سلام خدمت دوستان عزیز فوتسالی..
رضا لک به نظر من یک مربیه کاربلده و میدونه از بازیکنش چجوری کاربکشه، شمایی که میگی کشاورز داره ارنج میکنه، دو فصل پیش اگه اشتباه نکنم تیم دست کشاورز بود اونم با داشتن چند ملی پوش ولی نتونست تیم رو قهرمان کنه، نمیخوام به کشاورز ایرادی بگیرم نه ولی مربی کار بلد باید سر تیم باشه که تیم رو اینجوری ازش استفاده کنه، به خاطر لک بود که این همه بازیکن ملی پوش اومدن گیتی پسند، در کل همه نگران این تیم هستیم پس برای قهرمانیش دعا کنین که امسال حقشه… آمین

نام سه شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

به مربى که بازیکنا براش ارنج میکنن و تصمیم میگیرند نمیگن کار بلد میگن بازیکن سالار !!! در ضمن امسال بازیکنا بخاطر رضا لک نیومدن بخاطر آقاى جنتى اومدن که خوب و سر موقع پول میده اومدن وگرنه چرا کسى تو میثاق زمان لک نرفت؟!!