خخخ،از سن ایچ ساوه چخبر،هفته ای یه بار میری ساوه تیمو تمرین میدی که دانشگاه این چند هفته رو هم باخت اونجارو زیرسرداشته باشی،
شمس: تیم های جنوبی بازیکنان تکنیکی خوبی دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت: بعد از برد خوبی که مقابل تاسیسات کسب کردیم روحیه تیم بالا رفته و تمرینات منظمی را برگزار کردیم. وی درخصوص بازی مقابل تیم حفاری گفت: حفاری یکی از تیم های خوب لیگ است که با شایستگی در رده دوم قرار دارد، بازیکنان
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت: بعد از برد خوبی که مقابل تاسیسات کسب کردیم روحیه تیم بالا رفته و تمرینات منظمی را برگزار کردیم.
وی درخصوص بازی مقابل تیم حفاری گفت: حفاری یکی از تیم های خوب لیگ است که با شایستگی در رده دوم قرار دارد، بازیکنان تکنیکی خوبی در اختیار این تیم است.
سرمربی دانشگاه آزاد ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان حفاری چند سالی است که در کنار هم بازی می کنند تیم بسیار قوی هستند و ما باید مراقب باشیم تا بتوانیم امتیاز لازم را مقابل حفاری کسب کنیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
آخه تو سر تمرین نمیری ک از کجا میدونی مرتب هست؟؟؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲