کد خبر : 80739
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 - 0:09
دسته‌بندی نشده
-

روزپیکر: جناب مدیرعامل با بازیکنان رو راست نیست!/ نظم تیمی ما زیر صفر است

روزپیکر: جناب مدیرعامل با بازیکنان رو راست نیست!/ نظم تیمی ما زیر صفر است
سرمربي تيم آذرخش گفت: مديرعامل تيم به هـيچ عنوان با بازيكنان رو راست نيست.

عباس روزپیکر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران در بندرعباس در پایان بازی تیمش مقابل تاسیسات دریایی گفت: مدیرعامل تیم به هـیچ عنوان با بازیکنان رو راست نیست. هرچه می خوریم از مشکلات مالی و عدم توجه به موقع مدیرعامل تیم ومسئولان استان به بازیکنان است.
وی بیان داشت: کدام یک از تیم های حاضر در لیگ برتر با مشکلات مثل مشکلات ما دست و پنجه نرم می کنند؟ همه در تیمشان نظم وانظباط دارند اما نظم تیمی ما زیر صفر است و تمامی این مشکلات باعث وبانی آن مدیرعامل و مسئولان هستند.
سرمربی آذرخش در خصوص بازی هم گفت: در هر دو نیمه بازی را بسیار خوب شروع کردیم ولی تمرکز کافی نداشتیم که بازی را اداره کنیم . بازیکنانم داخل زمین اصلا به دستورات تاکتیکی من گوش نکردند تا بنده در پایان بازی تنها شرمنده هوادرانی باشم که با عشق به سالن آمده بودند اما دست خالی رفتند.
روزپیکر در پایان به fut5al گفت: اگر مسوولان دلشان برای ما نمی سوزد که واقعا همین طور است دلشان به این هوادار درد کند که تمام وقت خودشان را می گذارند و به سالن می آیند تا ما را تشویق کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

M جمعه , ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۳:۱۱

من دیگه توقعی ندارم. بازیکن حقوق پارسالش رو نگرفته دیگه با چ انگیزه ای تمرین کنه..حقوق به کنار..توی پول بلیط رفت و برگشت هم مونده تیم . ..تعصب و عشق دیگه تا چ حد؟؟به عنوان یک هرمزگانی دلم فقط واسه خود بازیکنان و تدارکات تیم میسوزه…

چوکو شاه حسینی جمعه , ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۰۵

واقعا تیم نیمه اول خیلی جنگنده باروحیه و با برنامه بازی کرد و بچه ها خیلی به بازی مسلط بودن ولی واقعا مشکل تیم کجاست که وقتی عقب افتادیم دیگه اون روحیه و تمرکز و بازی ندیدیم توقع ما خیلی بیشتره از بازیکنا که تا آخر بازی تمرکز داشته باشن . .افسوس ..
انصافا اگه تو پاورپلی بچه ها اینقدر بااسترس بازی نمیکردن این شکست سنگین رقم نمیخورد….
آقای روز پیکر ما پشت شما وتیم شهرمونیم خدا بزرگه انشالا روزهای خوب ما هم شروع میشه …
حیف که یه مسئول باغیرتی توی استان پیدا نمیشه که دست این بچه ها رو بگیره و از این تیم حمایت کنه خدا ازشون نگذره که حق جوونهای بندرعباس و میخورن. …یه مشت دزد از خدا بی خبر که به فکر مردم شهر و جوونهای استان نیستن واقعا بندرعباس با این درآمد و ثروت باید لنگ اداره یه تیم فوتسال باشه . .مسئولین حروم خور خدا ازتون نکذره….
توکل به خدا ما امید مون به خدان انشالا که مشکلات تیم بومی و باغیرت شهرمو که اینقدر براش زحمت کشیدن تا به اینجا رسیدن حل بشه…. یاصاحب الزمان دست چوکو آزرخش بگه… ب امید خدا

نام ... شنبه , ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱:۴۸

درآمدی که بندرعباس داره به راحتی می تونه کل ورزش ایران روساپورت کامل مالی کنه “”””فقط انگاربراخودبندرعباس نیست”””براهمه جا هست برااینجانیست””””این بچه هاازروآسفالت به اینجارسیدن””””بچه که نیستن پیش خانواده شرمسارمیشن بادست خالی برن خونه””””واقعاکه انصاف نیست توکشور””””