کد خبر : 80741
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 - 0:06
-

گزارش کامل از بازی آذرخش و تاسیسات دریایی

گزارش کامل از بازی آذرخش و تاسیسات دریایی
گزارش کامل فنی از بازی آذرخش بندرعباس و تاسیسات دریایی تهران را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های آذرخش بندرعباس و تاسیسات دریایی تهران در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال کشور در سالن فجر بندرعباس به مصاف هم رفتند. دو تیم تاسیسات و آذرخش که در جدول رده بندی در مکان های چهارم و دوازدهم قرار داشتند برای بهبود بخشیدن به جایگاه خودشان در جدول رده بندی به سه امتیاز این بازی نیاز داشتند.
دو تیم فصل گذشته هم دوبار به مصاف هم رفتند که تاسیسات در بازی رفت در تهران با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسیده بود اما در بازی برگشت شرایط فرق کرد و آذرخش با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا موفق شد یک امتیاز شیرین از این تیم بگیرد.
در بازی امروز با به صدا در آمدن سوت داور در این بازی آذرخش با حمایت هواداران بی شمار خودش از همان ابتدا جنگنده ظاهر شد و با ارائه یک بازی هجومی اجازه هنرنمایی را از تیم تاسیسات گرفته بود. سرمه ای پوشان هرمزگانی که واقعا به دنبال سه امتیاز این بازی بودند در چندین موقعیت می تواتستند به گل برسند اما توپ های آنها گل نمی شد. در دقیقه ١٧ بازی آذرخش بالاخره مزد زحمات خودش را گرفت و میلاد چراغی موفق شد دروازه تاسیسات را باز کند.
بعد از این گل تاسیسات دریایی که نمی خواست نیمه نخست را بازنده به رختکن برود روی دو حمله توسط علیرضا وفایی و سعید احمد عباسی در دقایق ١٨ و١٩ به گل رسید تا ٢٠ دقیقه نخست را با برتری دو بر یک به پایان ببرد.
با شروع نیمه دوم باز این آذرخش سرخون بود که میدان داری می کرد و به دنبال جبران گل خورده بود. فشار حملات نماینده هرمزگان باعث شده بود تا سفید پوشان تهرانی کمی عقب تر بازی را دنبال کند و بیشتر چشم به ضد حملات داشته باشند. در دقیقه ٣٠ بازی روی اشتباه دروازه بان آذرخش محمد شجری گل سوم را برای تاسیسات به ثمر رساند. یک دقیقه بعد از گل سوم تاسیسات آذرخش روی کار خوب بهزاد میری زاده به گل دوم خود دست یافت .
بهزاد میری زاده که خودش در موقعیت گل بود با یک پاس خوب محمد بنی اسدی را صاحب توپ کرد واین بازیکن گل دوم را برای نماینده هرمزگان به ثمر رساند. سفید پوشان تاسیسات که با این گل دوباره احساس خطر می کردند دوباره به بازی سرعتی خودشان روی آوردند و موفق شدند توسط سنگ سفیدی به گل چهارم دست پیدا نمایند. شاگردان شمسایی که راه گل زدن به آذرخش را یاد گرفته بودند در دقایق ٢۵ و ٢۶ دوبار دیگر توسط محمد زارعی و سنگ سفیدی به گل رسیدند تا آذرخش را شش تایی کنند.
این پایان کار برای آذرخش نبود و تیم تاسیسات در دقیقه ٣٨ توسط مجید ریسی به یک گل دیگر دست یافت تا آذرخش در پایان با نتیجه ٧ بر ٢ بازنده شود .
عباس روزپیکر سرمربی آذرخش در این بازی از وجود محمد خرم ، امیر احمدپور، محمد زاهدی ، محمد بنی اسدی ، بهزاد میری زاده ، میلاد چراغی ، امین نصراله زاده ، احسان برتیا ، سینا بخشی ، سعید رضوانی ، سینا احمدیان پور و عارف محمدی بهره برد.
وحید شمسایی سرمربی بازیکن تاسیسات دریایی ایران هم برای رویاروی با آذرخش سرخون مجید رییسی، مصطفی نظری، محمد رضا سنگ سفیدی، محمد زارعی، علی رضا وفایی، محمد شجری ، ابوالقاسم عروجی ، سید ابوالفضل حسینی ، مجید حاجی بنده ، سعید احمد عباسی و وحید سیفانی را به خدمت گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال جمعه , ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۲۶

اقا این اخبار اشتباه چیه میذارید تو پایگاه؟؟ بهزاد میری زاده کدوم موقعیت گل داشت؟؟ بنی اسدی شوت از راه دور زد گل شد چ ربطی ب میری زاده داره؟ لطفا تو گذاشتن مطالب دقت کنید میری زاده فقط ی پاس ساده داده

نام ... جمعه , ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

تا قبل از اینکه محمد بنی اسدی مصدوم بشه تاسیسات یک هیچ عقب بود. چرا کامل نمیذارین؟

بندری شنبه , ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱:۳۵

جمع کنید این مسخره بازی های بچه گانه “””بی نام وفوتسال”””””متاسفم براتون که شماهودارآذرخش هستی””””شماهودارنیستید دشمن هستید””اصلاشمابندری نیستیدمشتی سرحدی برامانظرادانن ””بکنی بخو”””

بندری شنبه , ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱:۴۲

خاک توسرمسولان هرمزگان بنابراین همه نفت”گاز”اسکله”فولاد”””””باید وضع تیم هاش اینطورباشه”””””به والاحاظریم ازاین لیگ درپیدکنارگذاشته بشه آذرخش “”””خسته شدیم از بچه بازی مسولان حمایت نمی کنید تعطیل ش کنید”””بگیدبااین همه ثروت توانایی تیم داریم نداریم نخواهیم داشت””””این بودهرمزگان بیدار”””’فقط تاسف””””۷تانخوردیم که به لطف مسولان خوردیم””””