کد خبر : 80766
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1395 - 13:50
دسته‌بندی نشده
-

۳ گل گیتی‌پسند و ثبت سومین شکست متوالی فرش‌آرا/ اشتباهات مکرر و فاحش داوری

۳ گل گیتی‌پسند و ثبت سومین شکست متوالی فرش‌آرا/ اشتباهات مکرر و فاحش داوری
آخرين مسابقه هفته هفتم رقابت هاي ليگ برتر فوتسال با برگزاري بازي بين دو تيم فرش آرا مشهد و گيتي پسند اصفهان همراه بود . اين مسابقه از ساعت 19 در سالن شهيد بهشتي مشهد آغاز شد .
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آخرین مسابقه هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال با برگزاری بازی بین دو تیم فرش آرا مشهد و گیتی پسند اصفهان همراه بود . این مسابقه از ساعت ۱۹ در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز شد .
این دیدار که با حضور بیش از ۲ هزار هوادار همراه بود حواشی مختلفی داشت اما در پایان گیتی پسند اصفهان بود که توانست با نتیجه سه بر یک ، ۳ امتیاز شیرین این دیدار را کسب کند .
فرش آرا بازی را با عظیمی ، بهادری ، زارعی ، سارانی و سروری آغاز کرد و در طرف مقابل محمدی ، کاظمی ، حسن زاده ، اسماعیل پور و جاوید از سوی لک به زمین فرستاده شدند .
بازی با حملات گیتی پسند و ۳ شوت متوالی جاوید در دقایق ابتدایی آغاز گردید که با واکنش های عالی عظیمی همراه بود .
گل اول این دیدار توسط اسماعیل پور در دقیقه ۴ روی پاس زیبای جاوید به ثمر رسید .
در ادامه ۲ تیم حملات زیادی را روی دروازه یکدیگر داشتند که این موقعیت ها یکی پس از دیگری توسط بازیکنان و البته واکنش های عالی هر دو دروازبان به بیرون می رفت .
گل دوم گیتی پسند توسط سعید افشار روی غفلت بازیکنان فرش آرا از روی یک ضربه کرنر به ثمر رسید .
با شروع نیمه دوم فرش آرا که برای جبران گلهای خورده به میدان آماده بود نتوانست راه به جایی ببرد و موقعیت های این تیم توسط سپهر محمدی دفع گردید .
دو تیم که در نیمه دوم بازی برابر و پایاپایی را در مقابل یکدیگر انجام می دادند روی اشتباهات مکرر داوری تمرکز خود را از دست دادند که در ادامه اعتراض هر دو تیم را به همراه داشت .
در دقیقه ۲۸ مورنو توانست گل سوم گیتی پسند را به ثمر برساند .
دقیقه ۳۶ داور یک پنالتی برای فرش آرا گرفت که طی آن اسماعیل پور با کارت قرمز داور مواجه شد و از زمین مسابقه اخراج شد و پنالتی نیز توسط شریف زاده به گل تبدیل شد .
حواشی :
بیش از ۲ هزار تماشاگر از نزدیک این مسابقه را تماشا میکردند .
قبل از شروع مسابقه قدرت بهادری به همراه تمامی بازیکنان به سمت کشاروز که در جایگاه ویژه حضور داشت رفتند و او را تشویق کردند .
قبل از مسابقه نماینده فدراسیون نعمت کریمی اولتیماتوم خود را به سرپرست فرش آرا اکبر تقوی به صورت جدی داد .
در بین دو نیمه از مهدی جاوید بازیکن مشهدی و ملی پوش تیم گیتی پسند توسط هیات فوتبال استان و باشگاه فرش آرا تقدیر به عمل آمد .
در نیمه دوم روی یک صحنه که داور برای فرش آرا خطا إعلام نکرده بود و اعتراض اکبر تقوی به داور را به همراه داشت ، سرپرست گیتی پسند شروع به درگیری لفظی با اکبر تقوی کرد که با وساطت نماینده فدراسیون خاتمه یافت .
اشتباهات داوری که در این مسابقه خیلی زیاد بود و روی یکی از همین اشتباهات فرش آرا گل سوم را دریافت کرد که با اعتراض بازیکنان و کادر فرش آرا همراه شد که در ادامه نیز تماشاگران شروع به پرتاپ بطری به داخل زمین کردند که برای دقایقی مسابقه متوقف شد .
أوج اشتباهات داوری در دقیقه ٣۶ و گرفتن پنالتی برای فرش آرا و اخراج اسماعیل پور بود .
بازار گرفتن سلفی در پایان مسابقه با بازیکنان گیتی گرم مخصوصا جاوید و حسن زاده گرم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

ماشالا تقوی
اینارم سقوط ندی