کد خبر : 80937
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 - 14:00
-

روز پیکر :مشکل اصلی استان هرمزگان این جمله مسئولان است که به ما ربطی ندارد!/نمی دانم مدیرعامل چرا وعده دروغین همیشگی را نمی‌دهد

روز پیکر :مشکل اصلی استان هرمزگان این جمله مسئولان است که به ما ربطی ندارد!/نمی دانم مدیرعامل چرا وعده دروغین همیشگی را نمی‌دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مشکل اصلی استان هرمزگان این جمله مسئولان است که به ما ربطی ندارد، تصریح کرد: پیش هرکسی می‌رویم می‌گوید به ما ربطی ندارد و نمی‌دانم دیگر چه کنیم و طرف حساب کادر فنی و بازیکنان مشخص نیست. عباس روز پیکرافزود: متأسفانه مصدومیت کاپیتان تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مشکل اصلی استان هرمزگان این جمله مسئولان است که به ما ربطی ندارد، تصریح کرد: پیش هرکسی می‌رویم می‌گوید به ما ربطی ندارد و نمی‌دانم دیگر چه کنیم و طرف حساب کادر فنی و بازیکنان مشخص نیست.

عباس روز پیکرافزود: متأسفانه مصدومیت کاپیتان تیم باعث شد که پستش خالی بماند و دروازه‌مان باز و شیرازه تیم از هم بپاشد.

وی بابیان اینکه متأسفانه در تمرکز بازیکنان مشکل‌داریم، تصریح کرد: تمرکز خط دفاعی‌مان مشکل دارد و حتی تا ابتدای نیمه دوخم خوب بودیم اما غفلت و برخی اشتباهات فردی باعث شد که نتوانیم طبق برنامه پیش بریوم.

روزپیکر عملکرد بازیکنانش را افتضاح دانست و بیان کرد: بازیکنانم طوری در نیمه دوم بازی کردن که حتی بازیکنان حریف را در زمین پیاده نمی‌کردند و حتی با پنج نفره کردن هم علی‌رغم تمریناتی که بر روی این شیوه داشتیم، نتوانستیم موفق ظاهر شویم.

وی با اشاره به اینکه از مدت‌ها قبل به باشگاه گفته بودم که شش بازی سخت پس از دیدار با یاسین پیشرو قم پشت سرهم داریم، اظهار کرد: نیاز است که خیلی خوب خود را آماده کنیم و برنامه آماده‌سازی خود را به دلیل مشکلات بیرون از زمین از دست دادیم.

روزپیکر بابیان اینکه مدیرعاملی که چک به بازیکن می‌دهد و روز قبل بازی برگشت می‌خورد چگونه یک مربی بازیکنانش را به آرامش دعوت کند، خاطرنشان کرد: این چک هم از مطالبات نیم‌فصل نخست فصل گذشته بوده است و نمی‌دانم چرا شخص مدیرعامل جواب تلفن بازیکن و کادرفنی را نمی‌دهد و وعده دروغین همیشگی را نمی‌دهد و از همه فرار می‌کند و حتی برای تماشای این دیدار به سالن هم نیامد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اضافه کرد: نمی‌خواهم تمامی علت شکست در این دیدار را به این موضوع ارتباط دهم اما در شروع بازی تمامی وقت خود را برای دور کردن مشکلات و بازگشت آرامش به اردوی تیم گذاشتم ولی وقتی می‌بینم دوگل عقب می‌افتیم این فشار عصبی از بیرون زمین وارد می‌شود.

روزپیکر با اشاره به اینکه ای‌کاش تاریخ چک به چهار روز قبل از این دیدار برمی‌گشت تا زمان برای صحبت کردن با بازیکنان داشتم، تصریح کرد: این چیزها گفته نشود بهتر است زیرا نه تأثیری روی مدیرعامل دار و نه مسئولی و پوست من کلفت است و باید تنها کارکنیم و شرمنده هواداران هستم و امیدوارم با تمرینات خوب این نتیجه را جبران کنیم.

وی بابیان اینکه مشکل اصلی استان هرمزگان این جمله مسئولان است که به ما ربطی ندارد، تصریح کرد: پیش هرکسی می‌رویم می‌گوید به ما ربطی ندارد و نمی‌دانم دیگر چه کنیم و طرف حساب کادرفنی و بازیکنان مشخص نیست.

روزپیکر ادامه داد: ما فقط به عشق هواداران بازی می‌کنیم و نمی‌دانم چرا برای هیچ مسئولی دغدغه این هواداران اهمیت ندارد و تنها با عاشق هوادار بودن که نمی‌تواند یک بازیکن در میدان از جانش بازی کند.

وی بابیان اینکه به احترام هواداران امیدوارم کارها درست پیش رود، اضافه کرد: برای تمامی بازی‌های بیرون خانه خوب خرج می‌کنیم اما دقیقه ۹۰، به‌طور مثال ۲۴ ساعت مانده به دیدار در سه پرواز می‌رویم و قول می‌دهم تا دو روز قبل از بازی با حفاری اهواز بلیت پرواز گرفته نشده است و مشخص نیست با اسب، اتوبوس، قطار و هواپیما می‌رویم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه دیگر خسته شده‌ایم اما تحمل می‌کنیم، افزود: شرایط سخت است با مدیرعاملی کارکنید که روراست نیست وگرنه این بازیکنان از حق خود گذشته‌اند و به عشق مردم کار می‌کنند اما از من روزپیکر نباید سوءاستفاده شود و مقابل بازیکنان قرار بگیرم.

وی در پایان گفت: کدام‌یک از تیم‌های حاضر در لیگ برتر با مشکلات مثل مشکلات ما دست‌وپنجه نرم می‌کنند؟ همه در تیمشان نظم وانظباط دارند اما نظم تیمی ما زیر صفر است و باعث‌وبانی تمامی این مشکلات مدیرعامل و مسئولان هستند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی یکشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

واقعا اگه کسی دیگه بود تا حالا تیم و ول کرده بود و رفته بود و پشت سرش هم نگاه نمیکرد… ولی این جوون موهاش برای این تیم سفید شده تیم و بدون هیچ امکاناتی از جوانان استان و زمین آسفالت با همین جوونهای بی ادعای بومی برد لیگ دو بعدشم با هزار تا کمبود و مشکلات موفق شد بیان لیگ یک کشور. ..لیگ یک قهرمان لیگ کشور شدن ، باهمین بچه های بومی وکم توقع و بی ادعا ……
حالا خداییش آدم دلش میسوزه واسه این تیم که اینقدر خون دل خوردن حالا که رسیدن به سطح اول فوتسال کشور انقدر بی مهری و بی توجهی …هیچ کس نمیآد دستشون و بگیره… یه تیم که این همه مردم دوسش دارن و هر بازی چهار پنج هزار نفر میآن سالن و دلخوشی مردم و جوونهای بندرعباسه….
خدا ازاین مسئولین بی کفایت بی لیاقت و بی غیرت بندرعباس نگذره که حق مردم و میخورن ….
بخدا ما هم دیگه خسته شدیم و حال نوشتن هم نداریم وقتی گوش شنوایی نیست….
خدا خودت دست چوکو آزرخش بگه……

Omid یکشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

باسلام.
اقای روزپیکر به جای توهین به مسئولان وگیردادن به زمین و زمان ول کن برو…
این تماشاگرا هم میدونن بایدچکارکنن شمانمیخوادسنگ کسی رو به سینه بزنی

چوکو شاه حسینی دوشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۲۷

باسلام
واقعا متاسفم برات و افسوس اخاروم به حال شما که ایطوری جواب این همه زحمت و خون دل خاردن مربی باغیرت تیم ادادی..
.. یک کتاب جواب اومهستن به نظرت ولی ارزش جواب دادن هم ادنی….

Omid دوشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

یعنی دلیلی به جزپول وشهرت میمونه باشه
آخه دیگه زیادترازحدداره به مسئولان توهین میکنه فعلاشرایط همینه.یه مربی حرفه ای یا کاملاسکوت میکنه یامیره…..

نام ... دوشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

ای کاکا شهرت چی؟؟؟ کشک چی؟؟؟ اگه شرایط مهیا باشه و تیم نتیجه نگیره حرف شما درست مربی باید بره کس دیگه بیاد …آخه بااین بی پولی و وضعیت بی سرو سامان آزرخش کی میآد تیم و تحویل بگیره ..
آخه کدوم مربی لیگ برتری خودش و پیگیر همیه چیز باشگاه ست…از تهیه بلیط و توپ و سالن .و….خدا شاهده من خودم دیدمش که پیگیر و درگیر نصب بنر واسه بازی های تیمه…اگه همی غیرت و پیگیری آقا عباس هم نبود خبری از آزرخش هم نبود….با هزارتا کمبود هنوز باتمام وجود دنبال رفع مشکلات تیمه….
افسوس که کسی قدر این نیرو های بومی شهرمون و نمیدونه….
آ

sajjad دوشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

آقای محترم لطفا مواظب صحبت کردنت باش شما در حدی نیستی که بخوای در مورد یکی از بهترین مربیان ایران اینطوری صحبت کنی…اگه آقای روزپیکر تهرانی یا اصفهانی بود پاشو می بوسدن ولی افسوس که تو این شهر کسی قدر این جواهر رو نمیدونه با این همه مشکلات و سختی تا اینجای کار هم فوق العاده بوده هم آذرخش هم عباس روزپیکر

نام ... سه شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

چی میگی امیدو حرف اضاف میزنی!!!!

M دوشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

اصلا هم توهین نیس.اصلا مسئولی در کار نیس..اره حق با توئه..هر جا موفق نشدی ول کن برو.. نباید حقتو بگیری باید بری..تو نمیخواد واسه مربی ما تصمیم بگیری و قضاوتش کنی ک داره واسه چی میجنگه..کمک نمیکنی تخریب هم نکن..دیگه ب چی دلخوش باشن مردم هرمزگان؟؟