کد خبر : 80871
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 - 9:40
-

شمس:حفاری هماهنگ‌ترین تیمی بود که تاکنون با آنها بازی کرده‌ایم/بازیکنان تیم ما همه بازیکنان لیگ یک هستند

شمس:حفاری هماهنگ‌ترین تیمی بود که تاکنون با آنها بازی کرده‌ایم/بازیکنان تیم ما همه بازیکنان لیگ یک هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص شکست ۴ بر ۲ تیم فوتسال دانشگاه آزاد مقابل حفاری اهواز اظهار داشت: حفاری تیم فوق‌العاده عالی بود و بازیکنان آن هماهنگی بسیار بالایی داشتند به همین دلیل تیم ما در نیمه اول سه گل عقب افتاد. در نیمه دوم آمدیم تا جبران کنیم و بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس در خصوص شکست ۴ بر ۲ تیم فوتسال دانشگاه آزاد مقابل حفاری اهواز اظهار داشت: حفاری تیم فوق‌العاده عالی بود و بازیکنان آن هماهنگی بسیار بالایی داشتند به همین دلیل تیم ما در نیمه اول سه گل عقب افتاد. در نیمه دوم آمدیم تا جبران کنیم و بازی پنج‌ نفره را انجام دادیم که اتفاقاً موفق هم بودیم و توانستیم دو گل را جبران کنیم ولی بر اثر اشتباه بازیکن برزیلی‌مان یک گل خوردیم.

وی افزود: حفاری هماهنگ‌ترین تیمی بود که ما تاکنون با آنها بازی کرده‌ایم. حریف بازیکنان بسیار خوبی داشت مخصوصاً فرهاد توکلی که عملکردی بسیار عالی دارد.

سرمربی دانشگاه آزاد در مورد اینکه انتظار می‌رفت بعد از پیروزی برابر تأسیسات بتوانند روند رو به رشدی را داشته باشند، عنوان کرد: هدف ما فقط ماندن در لیگ است، بعد از یک برد نباید توقع داشت که بتوانیم همه تیم‌ها را شکست دهیم. واقعیت این است که بازیکنان تیم ما همه بازیکنان لیگ یک هستند. سقف توانایی تیم ما همین است و همین که بتوانیم از قعر جدول جدا شویم و در میانه جدول قرار بگیریم برای ما کافی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.