کد خبر : 80872
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 - 9:45
-

محمدی:فقط با پیشنهاد بهتر فنی از اصفهان می روم/نباید گفت از الان قهرمانیم

محمدی:فقط با پیشنهاد بهتر فنی از اصفهان می روم/نباید گفت از الان قهرمانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی در خصوص شرایط گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و همه تلاشمان را می‌کنیم صدرنشینی را حفظ کنیم و بعد از چند سال ناکامی در این فصل بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم. وی در مورد اینکه از الان تیمش را قهرمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی در خصوص شرایط گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد و همه تلاشمان را می‌کنیم صدرنشینی را حفظ کنیم و بعد از چند سال ناکامی در این فصل بتوانیم به مقام قهرمانی برسیم.

وی در مورد اینکه از الان تیمش را قهرمان لیگ فوتسال می‌داند یا نه، گفت: اینطور نیست که از الان قهرمان شده باشیم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. در لیگ تیم خوب زیاد داریم و باید مراقب باشیم تا جایگاهمان را از دست ندهیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند در رابطه با اینکه بازیکنان تیمشان دچار غرور می‌شوند یا نه، عنوان کرد: غرور آفت بزرگی است که نباید دچار آن شویم چون می‌تواند تیم را زمین بزند. ما باید بدانیم در هیچ دیداری از پیش برنده نیستیم و باید تلاش کنیم.

محمدی در پایان در رابطه با پیشنهادات خارجی‌اش خاطر نشان کرد: چند پیشنهاد دارم ولی در تنها در صورتی از اصفهان می‌روم که پیشنهادی بهتر، از لحاظ فنی بالاتر داشته باشم ولی به لیگ پایین تر از ایران نخواهم رفت چرا که تیمم و شهرم را دوست دارم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

زنده باد سپهر جان.سپهر دست طلایی عقاب آسیایی سرور صمیمیو سرور مصطفایییی