کد خبر : 81091
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 - 10:53
-

لک:به بازیکنان گیتی‌پسند در مورد شمس تذکر داده‌ام/ به ثبت رکورد در لیگ برتر فوتسال فکر نمی‌کنیم

لک:به بازیکنان گیتی‌پسند در مورد شمس تذکر داده‌ام/ به ثبت رکورد در لیگ برتر فوتسال فکر نمی‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره دیدار این هفته تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با دانشگاه آزاد، گفت: بازی سختی با دانشگاه داریم. این تیم نسبت به قبل از تعطیلات لیگ برتر عملکرد بهتری داشته است. وی افزود: به بازیکنانم تذکر داده‌ام که با توجه به حضور حسین شمس در تیم دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره دیدار این هفته تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با دانشگاه آزاد، گفت: بازی سختی با دانشگاه داریم. این تیم نسبت به قبل از تعطیلات لیگ برتر عملکرد بهتری داشته است.

وی افزود: به بازیکنانم تذکر داده‌ام که با توجه به حضور حسین شمس در تیم دانشگاه آزاد و توانمندی او در بالابردن سطح روحی و روانی بازیکنانش، کار سختی خواهیم داشت. البته ما هم با آنالیز دانشگاه آزاد، تمرینات خوبی داشته‌ایم و آماده بازی هستیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره هفت پیروزی این تیم در هفت مسابقه گذشته و ثبت رکورد جدید در لیگ برتر در صورت برد مقابل دانشگاه آزاد، گفت: ما به رکورد فکر نمی‌کنیم. برنامه ریزی ما بازی به بازی است و یک هدف داریم که امیدواریم به این هدف برسیم. تمام تمرکز ما روی ادامه این روند است و چون این هفته در زمین خودمان بازی می‌کنیم، به تداوم روند تیمی خود امیدواریم.

لک درباره غایبان گیتی پسند در این مسابقه هم گفت: احمد اسماعیل پور را به خاطر اشتباه داوری مسابقه هفته گذشته، این هفته در اختیار نداریم. محمد کشاورز هم در حال طی کردن مراحل درمان خود است ولی سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

قهرمان کردن این تیم شاهکار نیست

رسول چهارشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۱۱

این تیم نسبت به قبل فقط حسن زاده رو اضافه کرده