کد خبر : 81276
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1395 - 12:05
دسته‌بندی نشده
-

حسن‌زاده:داوران دلیل اصلی حواشی بازی‌های ساری هستند/ به شهروند بابت داشتن هواداران پرشورش تبریک می‌گویم/ امیدوارم ساری زمین مسابقاتش را تغییر دهد

حسن‌زاده:داوران دلیل اصلی حواشی بازی‌های ساری هستند/ به شهروند بابت داشتن هواداران پرشورش تبریک می‌گویم/ امیدوارم ساری زمین مسابقاتش را تغییر دهد
محسن حسن‌زاده سرمربی شهرداری ساوه از دیدار تیمش مقابل شهروند ساری بعنوان یکی از زیباترین بازی‌های این فصل یاد کرد.

محسن حسن‌زاده از دیدار شهرداری ساوه مقابل شهروند ساری بعنوان یکی از زیباترین بازی‌های این فصل یاد کرد.

سرمربی شهرداری ساوه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درخصوص دیدار مقابل شهروند ساری گفت: به هر دو تیم بابت نمایش زیبایی که داشتند باید تبریک گفت.تلاش هر دو تیم بسیار خوب بود و کیفیت بالایی را شاهد بودیم. اجرا کردن مسائل تاکتیکی در زمین ساری بسیار دشوار است و شرایط زمین شرایط ایده‌آلی برای فوتسال نمی‌باشد و نمی‌توان بحث فنی کرد.

وی ادامه داد:به تماشاگران شهروند بخاطر حمایت پرشورانه تبریک می‌گویم.اعتقاد دارم به دلیل همین حمایت پرشورانه، بازیکنانم در ابتدای بازی نتوانستند خودشان را پیدا کنند و گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم ولی هرچه روند بازی پیش رفت، توانستیم خودمان را پیدا کنیم و در بسیاری از دقایق تیم برتر زمین بودیم و موقعیت‌های فراوانی را نیز خلق کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

حسن‌زاده که توسط علی حفیظی داور اول دیدار تیمش مقابل شهروند ساری اخراج شد، به انتقاد از نحوه قضاوت داوران این مسابقه پرداخت و اظهار کرد: طبق روال هر سال به دلیل شرایط جوی و حمایت پرشور هواداران، داوران نتوانستند قضاوت خوبی داشته باشند. نمی‌گویم داوری جهت‌دار بوده اما در روند بازی تاثیرگذار بود و بازی را به تشنج کشیدند. این برای فوتسال ما خوب نیست و نباید به هر طریقی نتیجه گرفت. داوران ما باید کمک کنند تا هر تیمی حقش باشد، بازی را ببرد نه اینکه با اشتباهات داوری حق تیمی تضعیف شود.

سرمربی شهرداری ساوه تصریح کرد: امیدواریم تیم ساری زمین بازی خود را تغییر دهد.فکر می‌کنم این مسئله باعث پیشرفت ساروی‌ها نیز خواهد شد. امیدوارم داورها نیز کمک کنند بازی‌های کم‌حاشیه و عادلانه‌ای در این زمین برگزار گردد. حواشی و اتفاقاتی که در ساری رخ می‌دهد، پایه اصلی آن داوران می‌باشند که فکر می‌کنم با کمی دقت و تمرکز بالاتر می‌توانند این مسئله را به کمترین حد ممکن برسانند.

وی کسب یک امتیاز در ساری را راضی کننده دانست و ادامه داد:به لحاظ کیفیتی که به نمایش گذاشتیم، از نتیجه بدست ‌آمده راضی نیستیم.می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم اما در دقایق ابتدایی بازی به دلیل جو حاکم بر سالن، بازیکنانم سردرگم بازی کردند ولی در اکثر دقایق مسابقه برتر از حریف بودیم که متاسفانه از موقعیت‌هایمان درست استفاده نکردیم. به هر حال در خانه حریف کسب یک امتیاز هم راضی کننده است چرا که از تیم مقابل ۳ بر یک عقب بودیم اما توانستیم به مسابقه بازگردیم و به تساوی برسیم.

حسن‌زاده در پایان  اظهار امیدواری کرد که در دیدارهای آینده بازیکنان تیمش از موقعیت های بدست آمده بهره لازم را ببرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق شهروند جمعه , ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

البته بذارین کاملترشو بگم بازی دو نیمه متفاوت داشت که نیمه اول شهروند تیم کاملا برتر بازی بود حالا به هردلیلی که به غیر اون ۳ تا گل باید ۱۰ تا گل دیگه هم به ثمر می رسوند ولی نیمه دوم بازی پایاپای بود مخصوصا اولادقباد از تیم ساوه که فوق العاده بود واقعا ساوه مدیون این بازیکنه

قاسم مقنعی ساری شنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

به این میگن سرمربی باشخصیت. یقین دارم اگه تیمش به شهروند ساری هم می باخت همین حرفارو میزد. حرف های منطقی و به دور از جارو جنجال. باید کارو رو همون نیمه اول زمانی که سه بر صفر پیش بودیم تموم میکردیم.. اگه این سه امتیاز و سه امتیاز بازی با ارژن شیراز رو که تو اون بازی هم سه هیچ جلو بودیم رو میگرفتیم الان دوم جدول بودیم.