کد خبر : 81284
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1395 - 14:57
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی:آخرین اولتیماتوم را به بازیکنان دادم/اگر سه بازی بعدی را نبریم برخوردی جدی با بازیکنان می کنیم/شکست ما هیچ ربطی به داور نداشت

شمسایی:آخرین اولتیماتوم را به بازیکنان دادم/اگر سه بازی بعدی را نبریم برخوردی جدی با بازیکنان می کنیم/شکست ما هیچ ربطی به داور نداشت
سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی از اولتیماتوم خود به شاگردانش خبر داد و گفت: بازیکنان تأسیسات باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در خصوص شکست ۲ بر صفر تیم تأسیسات مقابل مس سونگون اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم حریف به هدفی که داشت، رسید. بازیکنان تیم مس تلاش کردند و خیلی خوب دفاع تیمی را انجام می‌دادند. آنها در برگشت‌ها هم توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند و در نهایت برنده این دیدار شدند.

وی در ادامه افزود: بازی بدی را در خانه واگذار کردیم و من آخرین اولتیماتوم را به بازیکنانم دادم، بازیکنان تأسیسات باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کند و ارزش باشگاه‌شان چقدر است. به بازیکنانم گفتم که باید در سه بازی‌ آینده امتیاز کامل را کسب کنیم. اگر این اتفاق رخ ندهد، برخورد خواهیم کرد، برخوردمان هم می‌تواند مالی باشد یا به نحو دیگر.

سرمربی تیم فوتسال تأسیسات در مورد اینکه آیا داوری دیدار تیمش مقابل مس سونگون مشکلی داشته است، گفت: نه، داوری هیچ مشکلی نداشت. ما تیم بازنده هستیم و اگر قرار باشد کسی اعتراض کند ما هستیم. ما خودمان از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم و شکست‌مان هیچ ربطی به داور ندارد. تیم حریف از نظم تیمی‌اش بهتر استفاده کرد و برنده هم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

اونوقت تو این باشگاه به این مهمی کسی نیست به خود شما اولتیماتوم بده
البته به خاطر اون ضربه کاشته با یه یار بیشتر نمیگما

حسین جمعه , ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

بازیکنای شما مثل سنگ سفیدی و وفایی و عروجی حتی شجری سبک بازیهاشون نزدیک بهم بازیکنای خوبی هستند ولی استفاده همه اینا تو یه تیم فایده نداره هر کدوم از اینا به تنهایی می تون یه تیم بچرخونن ولی تو یه تیم بازی رو یه روند می کنه ضمن از لحاظ دفاعی ضعیف.

گيتى پسند قهرمان جمعه , ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

آخه یکى تو اون باشگاه نیست بفهمه که چرا همه بازیکنان بزرگ تیم با توجه به اینکه تیم رو با زحمات خودشون قهرمان ایران و آسیا کردند و این همه پول دولتى از این تیم فرار کردند؟؟؟؟!!!چرا حسین طیبى از این تیم فرار کرد؟!!! چرا تو آسیا با این همه بازیکن أوت شد؟؟!! چرا بین هشت تا تیم هشتم شد؟! به جز مربى تیم چه کسى مقصر هست؟! پس مشکل اون تیم مدیریت باشگاه هست که یا اصلا از مرحله پرت هست یا زدن بندى هست این وسط!!!

نام ... جمعه , ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

بعدازاینکه فوتبالت تموم شه اونوقت خواب توچهارتیم اول بودنم نمیبینی.الان چون نفسهای آخرفوتبالته داری به سراشیبی میفتی…

محمد شنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

حیف این تیم با این همه بازیکن و هزینه که قهرمان نشه این تیم مربی میخواد و یک بزرگتر که همه حرفش رو قبول داشته باشند