کد خبر : 81271
تاریخ انتشار : جمعه 14 آبان 1395 - 0:46
دسته‌بندی نشده
-

پیروزی پرگل ایتالیا و عربستان در دیدارهای دوستانه

پیروزی پرگل ایتالیا و عربستان در دیدارهای دوستانه
دیدارهای دوستانه فوتسال جهان با برتری پرگل ایتالیا، پرتغال، مولداوی و عربستان سعودی به پایان رسید.

به گزارش پابگاه خبری فوتسال ایران، دیدارهای دوستانه فوتسال جهان با برتری پرگل ایتالیا، پرتغال، مولداوی و عربستان سعودی به پایان رسید. در یکی از جذاب‌ترین دیدارها ایتالیا در سالن کاوینا شهر ایمولا موفق شد ۷ بر ۲ رومانی را شکست دهد. مائورو کاستاگنا (۲ گل)، آلکس مرلیم، فیلیپه مانفروی، مارکو بوآونتورا، آندری بوردینون و خولییو د اولیویرا گل‌زنان آتزوری در این دیدار بودند. گل‌های رومانی نیز توسط سوکز و لترا به ثمر رسید. ایتالیا این دیدار را با ترکیب جوزپه میکولی، آندری بوردینون، پائولو چزارونی، آنجلو اسکینینا و آلکس مرلیم آغاز کرد. دیدار نخست این دو تیم نیز با نتیجه ۳ بر یک به سود ایتالیا به پایان رسیده بود.

در سالن سان میگل شهر سائو میگوئل دا گواردا کشور پرتغال دو تیم پرتغال و لهستان برای دومین بار به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. تیاگو بریتو و فابیو سسیلیو گل‌زنان میزبان در این دیدار بودند. ویکتور هوگو، ژوا ماتوس، پدرو کری، کاردینال و ریکاردینیو پنج بازیکن آغاز کننده دیدار برای پرتغال بودند. نخستین دیدار دو تیم نیز با نیجه ۴ بر یک به سود پرتغال به پایان رسیده بود.

در دیگر دیدارهای عربستان سعودی ۸ بر ۵ بحرین را در هم کوبید. مجارستان در خانه ۴ بر ۲ مغلوب کرواسی شد. مقدونیه ۵ بر ۲ کوزوو را در خانه خودش شکست داد. و مولداوی ۵ بر یک قبرس را تحقیر کرد

نتایج دیدارهای دوستانه:

۲ نوامبر (۱۲ آبان):

* عربستان سعودی ۸ – بحرین ۵

* مجارستان ۲ – کرواسی ۴

* ایتالیا ۷ – رومانی ۲

* کوزوو ۲ – مقدونیه ۵

* مولداوی ۵ – قبرس یک

* پرتغال ۲ – لهستان صفر

۳ نوامبر (۱۳ آبان):

* مولداوی ۳ – قبرس یک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.