کد خبر : 81393
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 - 9:53
-

اصغری مقدم:آرام، آرام به صدر جدول می‌رسیم/ گیتی‌پسند تیمی متفاوت است

اصغری مقدم:آرام، آرام به صدر جدول می‌رسیم/ گیتی‌پسند تیمی متفاوت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم در مورد پیروزی ۷ بر ۲ تیمش مقابل یاسین پیشرو قم در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی برتری را مقابل نماینده قم به نمایش گذاشتیم هرچند خیلی از بازیکنان یاسین پیشرو در این بازی حضور نداشتند اما چون ۳ امتیاز تمام بازی‌های خانگی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم در مورد پیروزی ۷ بر ۲ تیمش مقابل یاسین پیشرو قم در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی برتری را مقابل نماینده قم به نمایش گذاشتیم هرچند خیلی از بازیکنان یاسین پیشرو در این بازی حضور نداشتند اما چون ۳ امتیاز تمام بازی‌های خانگی را می‌خواهیم جنگیدیم و پیروز شدیم.

وی ادامه داد: آرام، آرام به صدر جدول نزدیک می‌شویم و خودمان هم همین را می‌خواهیم. من ترجیح می‌دهم که پله، پله به صدر برسیم تا اینکه از اول صدر جدول باشیم اما در موقع حساس لیگ صدر را از دست بدهیم. بازی‌های سخت ما تمام شده و امیدواریم که صدرنشین شویم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با وجود گیتی‌پسند به قهرمانی امیدوار است، گفت: گیتی‌پسند امسال تیمی متفاوت است، تیمی قدرتمند اما ما هم ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم. در ادامه لیگ بازی‌های ما از گیتی‌پسند و تیم‌های بالای جدول ساده‌تر است و به خاطر همین اعتقاد دارم می‌توانیم به صدر جدول برسیم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

آقای اصغری مقدم تو لیگ بازی ساده وجود نداره.شما دیگه چرا

نام دوشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۵۷

تو چى میگى دیگه؟!!!!پدر تبریز رو در آوردى!!