کد خبر : 81505
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 - 23:33
-

توضیح ترابیان درباره ماجرای کانالی که خودش را fut5al جا زد!

توضیح ترابیان درباره ماجرای کانالی که خودش را fut5al جا زد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصاحبه ای از عباس ترابیان در یکی از رسانه های غیر رسمی تلگرامی منتشر شده و رئیس کمیته فنی فوتسال در این مصاحبه درباره عدم تائید مشهد برای میزبانی از مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال آسیا توضیحاتی ارائه کرده است. ترابیان بعد از انتشار این مصاحبه در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصاحبه ای از عباس ترابیان در یکی از رسانه های غیر رسمی تلگرامی منتشر شده و رئیس کمیته فنی فوتسال در این مصاحبه درباره عدم تائید مشهد برای میزبانی از مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال آسیا توضیحاتی ارائه کرده است.
ترابیان بعد از انتشار این مصاحبه در فضای مجازی در تماس با پایگاه خبری فوتسال اعلام کرد: فردی با من تماس گرفت و خود را خبرنگار «fut5» معرفی کرد. بنده نیز تصور کردم این تماس از جانب پایگاه خبری فوتسال است و مصاحبه را انجام دادم اما دیدم مصاحبه ام در سایت پایگاه خبری فوتسال منتشر نشده است و موضوع را پیگیری کردم که به من اطلاع دادند کانالی با استفاده از لوگوی پایگاه خبری فوتسال با بنده تماس گرفته و خودش را هم درست معرفی نکرده است. با این حال بنده با علم به اینکه این تماس از جانب پایگاه خبری گرفته شده، مصاحبه کردم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با گسترش فضای مجازی، این موضوع در فوتسال دردسرهایی برای اهالی این رشته ایجاد کرده و بسیاری از مربیان، بازیکنان و مدیران باشگاه ها طی ماه های اخیر در تماس با پایگاه خبری فوتسال از سو استفاده برخی افراد با عنوان fut5 خبر داده اند. مجموعه پایگاه خبری بر خود لازم می داند برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی در آینده، تاکید کند در صورت تماس خبرنگاری بعد از کسب اطمینان از عضویت او در پایگاه خبری با وی مصاحبه انجام دهند و صرف اعلام اینکه از fut5 تماس گرفته شده، اطلاعات خود را در اختیار این افراد قرار ندهند. ضمن اینکه اسامی و مشخصات تمامی خبرنگاران پایگاه خبری در بخش درباره ما(اینجا) قید شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.