کد خبر : 81695
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 - 10:48
-

فلاح زاده:با یارى خدا و تلاش بازیکنان توانستیم برنده بازی باشیم/شمس به من درس داد

فلاح زاده:با یارى خدا و تلاش بازیکنان توانستیم برنده بازی باشیم/شمس به من درس داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده سرمربى تیم فوتسال مقاومت البرز در خصوص دیدار با دانشگاه آزاد تهران گفت: در این دیدار رقابت پایاپایى بین دو تیم شاهد بودیم که هر دو تیم مى توانستند برنده بازى باشند. در بازى هاى قبلى هم تیم ما مستحق امتیازات بیشترى بود که هر بار با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا فلاح زاده سرمربى تیم فوتسال مقاومت البرز در خصوص دیدار با دانشگاه آزاد تهران گفت: در این دیدار رقابت پایاپایى بین دو تیم شاهد بودیم که هر دو تیم مى توانستند برنده بازى باشند. در بازى هاى قبلى هم تیم ما مستحق امتیازات بیشترى بود که هر بار با بى دقتى، بدشانسى و کم تجربگى از آن محروم شدیم. ما هفت امتیاز را با اختلاف یک گل در دیدارهایى از دست دادیم که مى توانستیم برنده آن بازى ها باشیم. در این بازى هم به همان شکل ممکن بود ما برنده نباشیم اما با یارى خدا و تلاش بازیکنان توانستیم روند بازى را تغییر داده و با وجود اینکه یک نیمه بسیار بد را سپرى کرده بودیم نتیجه را به سود خود تغییر دهیم.
سرمربى مقاومت البرز در خصوص حاشیه به وجود آمده در ثانیه هاى پایانى نیمه اول گفت: در فاصله چند ثانیه تا پایان نیمه اول و در حالى که هر دو تیم دارای پنج خطا بودند، در یک صحنه مشکوک داور دوم خطاى هند بازیکن ما را اعلام کرد اما با توجه به اینکه بنده و آقاى کمربسته داور اول مسابقه در یک خط و زاویه یکسان نسبت به صحنه قرار داشتیم، به وضوح دیدیم که توپ به دست بازیکن دانشگاه آزاد برخورد کرده بود و من نظرم در این زمینه را به داور اول منتقل کردم و ایشان هم که به خوبى صحنه را دیده بود با شجاعت وارد عمل شده و خطاى بازیکن حریف را اعلام کردند.
وى در خصوص ناراحتى کادر فنى حریف افزود: من در آن صحنه نظرم و چیزی که واقعا دیدم را به داور منتقل کردم. هرگز اهل هوچى گرى و شلوغ کارى نبوده ام. در زندگى و مربیگرى هیچ چیز را بالاتر از صداقت نمیبینم و از همینجا اعلام مى کنم که تنها به چیزى اعتراض کردم که دیده بودم اما حالا که می بینم موجب ناراحتى تیم مقابل شده ام، در اولین جلسه تمرینى از همان بازیکن در مورد این قضیه سوال مى کنم و اگر اشتباه گفته باشم آنقدر جسارت دارم که عذرخواهى کرده و همان بازیکن را از بابت مخفى کردن حقیقت بازخواست مى کنم.

حضور بزرگانى مانند شمس موجب گیرایی و جذابیت لیگ شده و امیدوارم شرایط براى حضور دیگر بزرگان مانند صالح و ابطحى فراهم شود. آقاى شمس با متانتى که در کنار زمین داشت، به من و تمام بازیکنان دو تیم درس داد. اما در نهایت حق مقاومت بر گردن من است و من وظیفه داشتم چیزی که دیدم را اعلام کنم اما اگر اعتراضم نابجا بوده است عذرخواهى مى کنم.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی چهارشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

جناب فلاح تبریک به شما وتیم البرزبازی خوبی بود افرین