کد خبر : 81981
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 - 17:56
-

سلیمانی:تیم هایی که می بازند داوران را متهم می کنند/برای سرپرستان یک سری فیلترها را اتخاذ می کنیم/پایگاه خبری از نمایندگان فدراسیون هم جلوتر است

سلیمانی:تیم هایی که می بازند داوران را متهم می کنند/برای سرپرستان یک سری فیلترها را اتخاذ می کنیم/پایگاه خبری از نمایندگان فدراسیون هم جلوتر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال امروز مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال بود.صحبتهای او را بخوانید: * آقای سلیمانی در این فصل نسبت به مسائل داوری خیلی انتقادات شدیدی به کمیته داوران و فدراسیون وارد می شود لطفا نظرتان را در این مورد بفرمایید ؟: بله همانطور که اشتباهات فنی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال امروز مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال بود.صحبتهای او را بخوانید:

* آقای سلیمانی در این فصل نسبت به مسائل داوری خیلی انتقادات شدیدی به کمیته داوران و فدراسیون وارد می شود لطفا نظرتان را در این مورد بفرمایید ؟:
بله همانطور که اشتباهات فنی و مدیریتی جزئی از فوتسال می باشد اشتباهات داوری هم پیش می آید . اما در این رابطه ما طی صحبت هایی که با آقایان کامرانی فر و نظری داشته ایم تمهیداتی در مورد چینش و تنبیه داوران و … اندیشیده ایم که امیدواریم در آینده باعث بهبود عملکرد داوران در بازی ها شود . اما یک خواهشی که بنده از تیم ها دارم این است که تمرکز خود را روی کار تیم خودشان بگذارند و سعی کنند همانطور که کسی در کارهای مدیریتی و فنی باشگاه ها دخالت نمی کند آنها هم در امور داوری دخالت نکنند . متاسفانه یک مساله ای که تقریبا به عادت هم تبدیل شده است این است که تیم هایی که معمولا بازنده هستند تمامی مشکلات را به گردن داوران مسابقات می اندازند ؛ شما تیم گیتی پسند را ببینید این تیم بازی های خود را می برد و داوری هم برای آنها هیچ مشکلی ندارد اما متاسفانه تیم هایی که بازی ها را واگذار میکنند همه به اتفاق پیکان اتهامات را به سمت داوران می گیرند . در حالی که قشر داوران همگی از افراد سالم هستند و در عین بی امکاناتی در تلاش هستند که عادلانه ترین قضاوت ها را داشته باشند . اما قبول داریم که یک سری مشکلاتی در زمینه داوری بوده است که در صدد رفع آنها هستیم . یک نکته ای هم به سرپرستان و عوامل اجرایی تیم ها باید بگویم و آن این است که از آنها خواهشمندم جو بازی ها را متشنج نکنند و به حواشی ها دامن نزنند . متاسفانه عده ای از سرپرستان بدون داشتن حداقل دانش فنی و مدیریتی فقط سعی در متشنج کردن فضا و تحت فشار قرار دادن داوران هستند تا از این طریق بتوانند نتیجه بگیرند .
بنده از همین تریبون استفاده می‌کنم و خدمت همه تیم ها عرض میکنم ان شالله در سال های آینده برای سرپرستان و عوامل اجرایی تیم ها یک سری فیلتر ها و شرایطی را در نظر می گیریم و هر کس که این شرایط را نداشت با حضور وی در عرصه مسابقات مخالفت خواهیم کرد .

photo897793665927328133
تیم ها باید نماینده حقوقی داشته باشند تا مشکل هایشان را حل بکند .
* در مورد وضعیت خودتان در فدراسیون بگویید :
آقای کفاشیان قرادادی را با بنده منعقد کرده اند و بنده از تاریخ ۹۵/۶/۱ به مدت یکسال دبیر کمیته فوتسال هستم و با قدرت هم کار خود را ادامه میدهم .
* در این هفته ها در مورد اسکان داوران و تغذیه آنها مشکلاتی پیش آمده است . نظر خود را در این خصوص بفرمایید :
بله یک سری مشکلاتی در این زمینه به وجود آمده است که بنده فقط تنها درخواستی که از داوران عزیز دارم این است که در مورد مسائل تغذیه و اسکان و … تمام برنامه ها و هر مشکلی که هست فقط با نماینده فدراسیون صحبت کنند و نماینده فدراسیون هم به ما گزارش می دهد . از داوران می خواهم با توجه به شرایط کنونی از باشگاه ها توقعات در حد معقول داشته باشند و از باشگاه ها هم خواستارم که تا حد امکان همکاری لازم را داشته باشند .
* در مورد لیگ یک چه توضیحاتی دارید :
طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار شد که مسابقات لیگ یک از تاریخ ۹۵/۹/۳ قرعه کشی شود و درتاریخ ۹۵/۹/۶ هفته اول این مسابقات شروع شود ‌.
* نظر خودتان را در مورد پایگاه خبری فوتسال بفرمایید :
بنده روز آخر نمایشگاه به غرفه شما آمدم تا یک تشکر و قدردانی ویژه از شما داشته باشم . پایگاه خبری فوتسال اخبار فوتسال را بطور دقیق و به روز و خیلی سریع ، حتی خیلی سریع تر از نمایندگان فدراسیون پوشش می دهد و خود ما هم برای جداول و سایر اخبار و پیگیری وضعیت فوتسال از سایت شما استفاده می کنیم .
جا دارد یک خداقوت ویژه به تمامی زحمت کشان پایگاه خبری بگویم و برایتان توفیق روزافزون را خواستارم .

photo897793665927328136

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳

کارت ملی بگیریم