کد خبر : 82048
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 - 12:29
-

صانعی: اکثر بازیکنان تیم ملی زیر۲۰ سال تجربه بین المللی ندارند

صانعی: اکثر بازیکنان تیم ملی زیر۲۰ سال تجربه بین المللی ندارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی- سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: اردوی انتخابی در دو مرحله  از ۲۲ تا ۲۴ و از ۲۴ تا ۲۶ آبانماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود. در هر مرحله از اردو ۲۰ بازیکن را زیر نظر می گیریم تا عملکردشان را بررسی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی- سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: اردوی انتخابی در دو مرحله  از ۲۲ تا ۲۴ و از ۲۴ تا ۲۶ آبانماه در کمپ تیم های ملی برگزار می شود. در هر مرحله از اردو ۲۰ بازیکن را زیر نظر می گیریم تا عملکردشان را بررسی و ارزیابی کنیم.

وی افزود: در اردوی انتخابی دوم  که از ۳۰ آبان تا ۲ آذر ماه  و از ۲ تا ۴ آذر ماه برگزار می شود، ۴۰ بازیکن دیگر را زیر نظر خواهیم داشت. در واقع در ۴ مرحله از اردوی انتخابی ، ۸۰ بازیکنی که در ایستگاه های استعدادیابی زیر نظر استعدادیاب آنها فعالیت کرده، حضور دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال درباره حضور بازیکنان منتخب در اردوی انتخابی گفت: با درخواست مربیان باشگاههای ملی حفاری و آذرخش که راهشان نسبت به تهران دورتر از استانهای دیگر است، قرار شد تا بازیکنانشان را در دو اردوی آتی زیر نظر داشته باشیم و اکنون در دو اردوی پیش رو بازیکنان تیم های مختلف نظیر مقاومت البرز و گیتی پسند ، فارس، زنجان و … حضور دارند. همچنین به دلیل اینکه برخی از استانها تیم های متعددی در لیگ برتر و دسته اول دارند( مانند قم، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی ) بازیکنان این تیم ها  را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

صانعی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان تیم های حاضر در تهران و البرز را می توان به راحتی زیر نظر داشت، از بازیکنانشان به اردوهای انتخابی هیچ فردی را  در این مرحله از اردو دعوت نکرده و با حضور در مسابقات تیم های مربوطه، در دید کادر فنی هستند. در واقع با این کار شرایط هرچه بیشتر حضور بازیکنان شهرستانی را فراهم کرده و بازیکنان تهران و البرز فقط در زمان تمرینات حضور داشته و با پایان تمرینات، از اردو خارج می شوند. در واقع سهمیه حضور بازیکنان تهران و البرز را به تیم های شهرستانی اختصاص دادیم تا آنها را به طور ویژه زیر نظر داشته باشیم.

وی در خصوص برگزاری دیدار دوستانه با روسیه گفت: برای بازی با روسیه از این ۸۰ نفر بازیکن انتخاب خواهیم کرد تا شرایطشان را محک بزنیم. پس از برگزاری بازی با روسیه، برنامه های استعدادیابی خود را ادامه  می دهیم تا مابقی بازیکنان را بررسی کنیم. در بازی با روسیه نیمی از شاکله اصلی تیم مشخص خواهد شد و بازیکنان دیگر را به اردوهای تداکارتی دعوت و تمریناتشان را زیر نظر می گیریم. در واقع ۴۸ ساعت از تمرینات اصلی تیم ملی به بازیکنان استعدادیابی شده در شهرستانها اختصاص خواهد داشت. آنها با بازیکنان اصلی تیم تمرین خواهند کرد و این امر انگیزه ملی پوشان حاضر در اردو و بازیکنان مستعد که در کنار تیم تمرین می کنند، را دو چندان خواهد کرد.

وی در پایان درباره بازیهای تدارکاتی برای آماده سازی تیم ملی زیر۲۰ سال جهت شرکت در رقابتهای آسیایی ۲۰۱۷ گفت: بدون شک بازی تدارکاتی نیاز اصلی این تیم به شمار می رود. چرا که این بازیکنان اکثرا تجربه بازی بین المللی نداشته و فقط در لیگ های استانی و یا لیگ دسته اول و نهایتا برتر بازی کرده اند. بازی با روسیه که به زودی برگزار می شود. در صدد آن هستیم تا بازی دوستانه با اوکراین را برگزار کنیم و در حال رایزنی با چند کشور آسیایی هستیم. ما نیاز به بازی دوستانه داریم تا ملی پوشان تجربه کسب کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.