کد خبر : 82284
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 13:11
-

انگار با قم فوتسال بازی می‌کردیم/ رای حسن‌زاده را بخاطر عدالتش می‌پذیریم

انگار با قم فوتسال بازی می‌کردیم/ رای حسن‌زاده را بخاطر عدالتش می‌پذیریم

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری ساوه گفت: تیم شهرداری ساوه بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حتی زننده اولین گل بازی بود اما در نیمه دوم با قدرت دبیری و تمرکز بالای تیم ما شیرازه کار از دست درآمد والا شهرداری

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری ساوه گفت: تیم شهرداری ساوه بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و حتی زننده اولین گل بازی بود اما در نیمه دوم با قدرت دبیری و تمرکز بالای تیم ما شیرازه کار از دست درآمد والا شهرداری مستحق چنین باخت پرگلی نبود.

وی افزود: محسن حسن‌زاده به این تیم فوتسال آموخته و شهرداری مثل قمی‌ها خیلی خوب فوتسال را در زمین پیاده می‌کند در عین حال که تیم ما هم قدرتمند در زمین حاضر شد و اجازه نداد که حریف از توانایی‌های خود استفاده کند و برتری خود را خصوصا در نیمه مربیان به آنها دیکته کرد.

مالک دبیری با ابراز خشنودی از حضور تیمش در جایگاه دوم جدول لیگ‌برتر متذکر شد: هنوز چند بازی مهم دیگر از نیم فصل اول باقیمانده است و سبک گرفتن هر کدام از آنها مساوی با از دست رفتن امتیازاتی خواهد بود که بعدها افسوس آن را خواهیم خورد. بازیکن دبیری از این پیروزی مغرور نشده و بدون توجه به نام حریفان باز هم با تمام قدرت به زمین خواهند رفت.

دبیری در پایان به اعلام نشدن رای کمیته انضباطی دیدار نیمه تمام تیمش برابر شهروند ساری اشاره کرده و گفت: تمام مستندات خود را به کمیته انضباطی ارائه کرده‌ایم و می‌دانیم که آقای حسن‌زاده با همان عدالت مثال‌زدنی خود به موضوع ورود کرده‌اند. رای ایشان هر چه باشد را می‌پذیریم چراکه ایشان را عادل می‌دانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.