کد خبر : 82267
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 10:59
-

حلاجی:می‌خواهیم ترمز گیتی‌پسند را بکشیم/ شمسایی اصرار به رفتن داشت

حلاجی:می‌خواهیم ترمز گیتی‌پسند را بکشیم/ شمسایی اصرار به رفتن داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره پیروزی تیم تاسیسات مقابل حفاری در هفته دهم لیگ برتر فوتسال، گفت: ما در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم عملکردمان عالی شد و با گل دقایق پایانی موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم. برد در اهواز آنهم مقابل تیم یکدست حفاری هنر است و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید حلاجی درباره پیروزی تیم تاسیسات مقابل حفاری در هفته دهم لیگ برتر فوتسال، گفت: ما در نیمه اول خوب نبودیم ولی در نیمه دوم عملکردمان عالی شد و با گل دقایق پایانی موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم. برد در اهواز آنهم مقابل تیم یکدست حفاری هنر است و خوشحالم که با دست پر به تهران برگشتیم.

وی با اشاره به دیدار هفته آینده این تیم مقابل گیتی پسند، صدرنشین لیگ برتر تصریح کرد: الان همه تیم‌ها دنبال کشیدن ترمز تیم‌های بالادستی خود هستند. ما هم دلمان می‌خواهد ترمز گیتی پسند را بکشیم. تلاشمان را می‌کنیم و کادر فنی هم برنامه های ویژه ای برای این بازی دارد.

مدیرعامل تاسیسات در پایان با بیان اینکه جدایی امیر شمسایی از تیم تاسیسات قطعی است، گفت: خیلی تلاش کردیم که امیر از جمع ما جدا نشود ولی او خودش اصرار به رفتن داشت. به زودی یک نفر دیگر را به جای وی انتخاب خواهیم کرد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

سلام خواهشا به دنبال سالنی باشید در وسط شهر باش که سالن مملو از تماشاگر باشه حیف تیم تاسیسات که پرطرفدارترین باشگاه بدون تماشاگر باش .

طرفدار گیتی سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نخندونمون خدایی!!!پرطرفدار؟؟؟!!!!

عشق.گیتی سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

قربونت روغن ترمزت را چک کن یه سری هم به لنت ها بزن