کد خبر : 82275
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 14:56
-

رعدی:خوشحالم تیمی یکدل دارم/ از لحاظ تعداد بازیکن با کمبود مواجه هستیم

رعدی:خوشحالم تیمی یکدل دارم/ از لحاظ تعداد بازیکن با کمبود مواجه هستیم

سرمربی شهروند ساری پس از برتری پرگل تیمش مقابل دانشگاه‌آزاد تهران، این دیدار را از جذاب‌ترین بازی‌های این فصل دانست. علی رعدی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران درخصوص بازی تیمش مقابل دانشگاه‌آزاد اظهار کرد: بازی نزدیک و بسیار قشنگی بود. بنظرم از آندست بازی‌هایی بود که همه از دیدنش لذت بردند. هم تماشاچیان

سرمربی شهروند ساری پس از برتری پرگل تیمش مقابل دانشگاه‌آزاد تهران، این دیدار را از جذاب‌ترین بازی‌های این فصل دانست.

علی رعدی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران درخصوص بازی تیمش مقابل دانشگاه‌آزاد اظهار کرد: بازی نزدیک و بسیار قشنگی بود. بنظرم از آندست بازی‌هایی بود که همه از دیدنش لذت بردند. هم تماشاچیان هم بازیکنان و هم مربیان لذت بردیم. در نیمه نخست روی اشتباهات خودمان ۳ گل عقب افتادیم اما با صحبت‌هایی که در بین دو نیمه کردیم و اشتباهات را گوشزد کردیم، خوشبختانه برای اولین بار تمام مسائلی که می‌خواستم را به نحو احسن اجرا کردند و زحمات بازیکنانم باعث شد در دیداری که ۴ بر یک عقب بودیم، ۸ بر ۶ پیروز شویم.

وی ادامه داد: این مورد چیزی نیست جز یکدلی و یکپارچگی تیم ما و بسیار خوشحالم چنین تیم یکدلی دارم. از تمام بازیکنانم بخاطر تلاش و زحماتشان تشکر می‌کنم. با کمترین نفرات در مسابقات حاضر می‌شویم. شاید تنها تیمی باشیم که در لیگ برتر از لحاظ تعداد نفری با کمترین بازیکن وارد زمین می‌شویم اما از لحاظ کیفیت در سطح مناسب و خوبی قرار داریم.

سرمربی شهروند درمورد داوری مسابقه گفت: من هیچوقت درمورد داوری صحبت نکرده و نمی‌کنم. به نظر بنده هیچ مشکلی هم در بازی وجود نداشت.

رعدی در خصوص تقابل با شمس، با طبیعی دانستن این مسئله اذعان کرد: این مسابقات و تقابل‌ها طبیعی است. حسین آقا استاد ماست و ما بهش احترام میگذاریم.

سرمربی شهروند ساری در پاسخ به این سوال که چگونه برخلاف دیدارهای گذشته شهروند که بازی‌های پیش بوده را مساوی یا واگذار می‌کرد اما در این دیدار، بازی باخته را پیروز شدند اظهار کرد: ببینید ما ۱۰ بازی کردیم که فقط در دو مسابقه این اتفاق رخ داده است. ضمنا در آن دو مسابقه هم باید بدانید تیم‌ها در داخل خودشان مشکلات درون تیمی دارند که ما نمی‌توانیم آن مسائل را باز کنیم و همین امر سبب تساوی و یا واگذار کردن بازی می‌شد. مطمئن باشید هیچ مسئله خاصی وجود ندارد. خوشحایم که در دیدار با دانشگاه آزاد پیروز شدیم و از الان به دیدار مقابل آذرخش فکر می‌کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

آرزو به دل ما شده بود شهروند اینجورى بازى کنه امسال ما فوق العاده ایم

فوتسالی دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

بله اقای رعدی همه حرفات درست ولی فکر کنم حمایت هوادارا یا از همه مهمتر اعتراض وحشتناک هوادارا به بازیکنابعد پایان نیمه اولو یادت رفت بگی فکر کنم بازیکنای شهروند با اون اعتراض عجیب به خودشون اومدن که البته نیاز بود تشویق وحشتناک تماشاگران یکی از علل بردمون بود که روحیه تیم حریف واقعا تضعیف شد

مجتبی دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

دقیقا همینطوره.خودم دیروز تو سالن حضور داشتم
به نظر منم سهم مهمی از برد دیروز بخاطر جو وحشتناک و هیجانی بود ک تماشاگرا برای تیم دانشگاه ازاد بوجود آوردن

قاسم مقنعی ساری دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

انرژیه مثبتی که هوادارا وارد زمین کردن فوق العاده بود. جو وحشتناک برای هر تیمی که میتونه کار رو تموم کنه برای هر حریفی..درود به غیرت تک تک هوادارای با معرفت. ایششالا تو بازیهای بعدی هم تا آخرین لحظه دست از حمابت تیمشون برندارن و باهوش و با درایت بتونن جو بازی رو به کنترل تیمشون در بیارن. این برد تبریک به آقای رعدی که داره زحمتشو میکشه و مخصوصا هوادارای با غیرت شهر ساری.