کد خبر : 82199
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 10:05
-

سیلی ناگهانی مربی طرح و توسعه به گوش مصطفی طیبی/ درگیری بومی ها و غیر بومی در قزوین!/جای خالی مدیرعامل و سرپرست در بزن بزن

سیلی ناگهانی مربی طرح و توسعه به گوش مصطفی طیبی/ درگیری بومی ها و غیر بومی در قزوین!/جای خالی مدیرعامل و سرپرست در بزن بزن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز دو تیم طرح و توسعه قزوین و یاسین پیشرو قم در قزوین به مصاف هم رفتند . نیاز مبرم هر دو تیم به برد در این بازی ، نوید بخش یک بازی جذاب بود . تیم قزوین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز دو تیم طرح و توسعه قزوین و یاسین پیشرو قم در قزوین به مصاف هم رفتند . نیاز مبرم هر دو تیم به برد در این بازی ، نوید بخش یک بازی جذاب بود .
تیم قزوین که با مربی جدید خود ، فرهاد کشاورز ، وارد این مسابقه شده بود و دو بازیکن مشهدی خود یعنی مصطفی طیبی و مسعود سعادتی را هم در این بازی در اختیار داشت ، نتوانست در نیمه اول پرفروغ ظاهر شود و با دریافت یک گل نیمه اول را بازنده به رختکن رفت . اما با شروع نیمه دوم بازی خوبی را از قزوینی ها شاهد بودیم و این تیم توانست گل تساوی را به ثمر رساند . اما در ادامه بازی این یاسین پیشرو بود که توانست با استفاده از اشتباهات تیم ‌قزوین ، این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و ۳ امتیاز شیرین را از این بازی به دست آورد .
* حواشی بازی :
– تماشاچیان زیادی در این بازی برای حمایت تیم شهرشان به سالن آمده بودند ‌.
– ثابت بازی کردن طیبی و سعادتی که چند هفته با تیم تمرین نکرده بودند از نکات جالب این بازی بود که اعتراض برخی از بازیکنان و تماشاچیان قزوینی را به دنبال داشت.
– با توجه به شرایط بازی هر دو تیم خیلی عصبی بازی می کردند و بازیکنان این تیم در صحنه های متعددی با یکدیگر درگیری پیدا می کردند .
– عمار مسافر کاپیتان قزوین در این بازی اصلا فرصت بازی پیدا نکرد که خیلی عجیب به نظر می رسید .
– اما عجیب ترین اتفاق این بازی که جزء نادرترین اتفاقات فوتسال بود درگیری فیزیکی شدید برخی بازیکنان غیربومی تیم قزوین با مجتبی مرادی کمک مربی جدید تیمشان و چند تن از مسئولان فوتسالی قزوین بود .
بعد از اتمام بازی بود که مصطفی طیبی با اعتراض یکی از مسئولان فوتسالی قزوین ( رئیس هیات فوتبال محمدیه ) روبرو شد و در این بین بود که مجتبی مرادی کمک مربی جدید تیم قزوین سیلی ناگهانی را به صورت طیبی نواخت و این حرکت جرقه ای برای شروع درگیری ها بود !
بعد از این صحنه بود که بازیکنان تیم قزوین با مسئولان خودی درگیر شدند و این درگیری به سکوی تماشاچیان هم رسید و عده ای به پشتیبانی از قزوینی ها و عده ای هم به پشتیبانی از غیربومی ها وارد زمین بازی شدند و با یکدیگر درگیر شدند و نزدیک بود که کار به جاهای باریک تر هم کشیده شود که به دخالت نیروی انتظامی این قائله ختم به خیر شد ‌.
نکته قابل توجه این است که قبل از درگیری ها تمامی عوامل تیم قزوین از جمله مدیرعامل و سرپرست و ..‌ سالن بازی را ترک کرده بودند .
برگرداندن این بازیکنان غیربومی برای این بازی از یک طرف و چنین برخوردی با آنها از طرف دیگر خیلی عجیب به نظر می رسید !
باید دید با این شرایط وضعیت آینده تیم طرح و توسعه قزوین چه خواهد شد ؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر حسین صادق دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

اگه این کارو تو مشهد انجام میدادی و میزدی تو گوش مصطفی مطمعن باش سالم نمیرفتی قزوین خوب بلدین غریب کشی کنید
لیاقت مصطفی طیبی رو ندارید.

هوادار دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵

حیف مسعود سعادتی و مصطفی طیبی که کنار همچین افرادی هستند، دوتا بازیکنی که تو بیست سالگی جام جهانی دعوت شدن بازی ملی کردن. خجالت داره سیلی زدن ب افتخارای کشور مرد مؤمن . برگردوندین که کمک حالتون باشن یا کتک بخورن؟؟ احترامم خوب چیزیه

مجتبی دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

ن داداش اینجور نگو ما بعد این درگیری رفتیم تو زمین به هواخواهی از مصطفی..

محسن دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

واسه تیم قزوین متاسفم که کسی که حتی کارت بازی جام رمضانم نداره مربی تیم طرح و توسعه شده
مصطفی طیبی افتخار این کشوره
من خودم قزوینیم ولی صورتو مصطفی رو بوسیدم و معذرت خواهی کردم
اقا مصطفی طیبی شما به بزرگی خودت ببخش

ابولی دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

خب مگه مجبوری تیم داری کنی؟
این مدلی شا ندیده بودم والا

نام ... دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

دست اون مربی رو باید شکست

نام ... سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۱۰

عمار مسافر این همه که بین بازیکنها تفرقه می اندازی حالا با اخبار تفرقه انداز به جان قزوینها افتادی .واگذارت به خدا

نام ... دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱

متاسفم برای مدیریت باشگاه