کد خبر : 82177
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 1:00
-

شمس حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد!

شمس حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه‌آزاد تهران پس از شکست سنگین تیمش مقابل شهروند ساری حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد! دانشگاه‌آزاد که با خرید امتیاز شهیدمنصوری قرچک در فصل جاری لیگ برتر حاضر شده است، حسین شمس مربی باسابقه فوتسال کشورمان را بعنوان سرمربی خود انتخاب کرد. آن‌ها با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه‌آزاد تهران پس از شکست سنگین تیمش مقابل شهروند ساری حاضر به گفتگو با خبرنگاران نشد!

دانشگاه‌آزاد که با خرید امتیاز شهیدمنصوری قرچک در فصل جاری لیگ برتر حاضر شده است، حسین شمس مربی باسابقه فوتسال کشورمان را بعنوان سرمربی خود انتخاب کرد. آن‌ها با انتخاب شمس به دنبال حضوری موفق در لیگ برتر بودند اما نتایج بسیار ضعیف این تیم در فصل جاری سبب تعجب همگان شده است. تیم دانشگاه‌آزاد از ۱۰ دیدار فصل کنونی، تنها موفق به کسب ۴ امتیاز شده است و با پذیرش هشت شکست، در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

بنظر می‌رسد عدم مصاحبه شمس با خبرنگاران به نتایج ضعیف این تیم مرتبط باشد چرا که ناکامی‌های پیاپی این تیم فشار بسیار زیادی را روی کادرفنی گذاشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.