کد خبر : 82265
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 10:57
دسته‌بندی نشده
-

علاسوند: اسیر تجربه حریف شدیم/یک اشتباه باعث شکست ما شد

علاسوند: اسیر تجربه حریف شدیم/یک اشتباه باعث شکست ما شد
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: ناپختگی شاگردانم باعث باخت مقابل تیم با تجربه تاسیسات دریایی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کیاوش علاسوند سرمربی  حفاری خوزستان در خصوص دیدار این تیم مقابل تاسیسات دریایی تهران گفت: دیدار بسیار خوب و مهیجی بود، ما نیز شروعی خوبی داشتیم و با کنترل خوبی روی بازی پیش رفتیم ، اما تیم ما اسیر تجربه تاسیسات دریایی شد، امروز درس بزرگی گرفتیم و امیدوارم این تجربه تلخ دیگر برایمان تکرار نشود.
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز ادامه داد: تمام هدف ما این است که این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و بتوانیم روند خوبی را که قبل از این دو شکست داشتیم ادامه دهیم و جزء تیم‌های بالای جدول باشیم.
وی در خصوص ۲ شکست متوالی تیمش اظهار کرد: در بازی با مس اسیر مسائل حاشیه‌ای شدیم و در این دیدار از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداشتیم و یک اشتباه باعث شکست تیم ما شد. بازیکنان ما باید این موضوع را بدانند که در مقابل تیمی مثل تاسیسات اگر اشتباهی حتی کوچک مرتکب شوند محکوم به شکست هستند، در این بازی ما از موقعیت‌های بی‌شمارمان هیچ استفاده‌ای نکردیم و تیم تاسیسات از حداقل فرصت‌هایش نهایت استفاده را برد.
علاسوند در پایان در مورد دیدار هفته آینده تیمش در مقابل یاسین پیشرو قم گفت: این بازی به پایان رسید و زندگی ادامه دارد و ما بعد از ۲ شکست متوالی برای ماندن در کورس نیاز به هر ۳ امتیاز آن دیدار داریم و باید با دست پر از شهر قم بازگردیم البته خوشبختانه برای بازی با یاسین هیچ مصدوم محرومی نداریم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.