کد خبر : 82205
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395 - 10:10
-

لک:بازی را بردیم اما در حد قهرمان نبودیم/بازیکنان باید حرف گوش کن تر باشند/تمرکزمان روی بازی با تاسیسات است

لک:بازی را بردیم اما در حد قهرمان نبودیم/بازیکنان باید حرف گوش کن تر باشند/تمرکزمان روی بازی با تاسیسات است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل مس سونگون در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: آن چیزی که از این بازی در تصورمان بود و آنالیزی که انجام داده و طبق آن تمرین کرده بودیم کمتر در مسابقه اتفاق افتاد. می دانستیم باتوجه به شناختی که حریف از ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل مس سونگون در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: آن چیزی که از این بازی در تصورمان بود و آنالیزی که انجام داده و طبق آن تمرین کرده بودیم کمتر در مسابقه اتفاق افتاد. می دانستیم باتوجه به شناختی که حریف از ما دارد باید تغییرات تاکتیکی ایجاد کنیم، بنابراین از سیستم سه- یک به چهار- صفر تبدیل شدیم و در فضاهایی که این کار را انجام دادیم در هر دو نیمه به دروازه حریف نزدیک شدیم.
لک افزود: فکر می کنم بازیکنان از شروع بازی دچار افت بدنی شدند که به همین دلیل سعی کردم دقایق بازی آنها را کمتر کنم. با اینکه بازی را بردیم ولی بازیکنانمان باید بدانند این بازی یک تیم قهرمان نبود و احساسم این است که اگر در بخش حمله آن کارهایی که تمرین کرده بودیم را انجام می دادیم می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: مس سونگون تیم بزرگی است، فاصله امتیازی که در جدول با این تیم داشتیم کار را سخت کرده بود که خدا را شکر توانستیم در یک بازی شش امتیازی پیروز شویم.
لک با اشاره با بازی های باقیمانده بیان داشت: در روزی که خوب نبودیم با حمایت هواداران برد شیرینی داشتیم اما بازیکنان باید قبول کنند که اشکالاتی داشتیم و باید آن ها را برطرف کنیم چرا که در هفته های آینده سه بازی سخت خواهیم داشت.
وی ادامه داد: اینکه ما می توانیم در روزی که بد هستیم برنده از زمین خارج شویم از نشانه های یک تیم بزرگ است ولی باید بپذیریم که برای قهرمان شدن یک سری فاکتور وجود دارد و بازیکنان باید حرف گوش کن تر باشند تا در بازی های بعدی راحت تر کار کنیم.
سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در مورد گل‌زنی‌های مداوم مهدی جاوید بیان کرد: به هر حال این عملکرد فردی وی است و جاوید بازیکن تیم ملی کشورمان است و با توجه به حضور بازیکنان استثنایی و ملی پوش در گیتی پسند ثبت چنین رکوردی در تیم ما آسان تر از تیم‌های دیگر است، البته در گیتی پسند اعضای تیم کمتر به دنبال رکورد زدن و آقای گلی هستند  و بیشتر سعی می کنند که در کارهای تیمی موفق باشند، تیم ما هنوز نتواسته تمام توان خود را در بازی‌های لیگ به نمایش بگذارد و اگر این اتفاق رخ دهد می توانیم کارهایی فراتر از کسب سه امتیاز در یک دیدار را  انجام دهیم.
وی در پایان در خصوص بازی با تیم تاسیسات دریایی در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: دیگر بازی با تیم مس را فراموش می‌کنیم و تمرکز خود را روی بازی با تاسیسات می‌گذاریم، پیش از این فیلم‌های بازی این تیم را آنالیز کرده‌ایم و بازی این هفته را نیز به طور قطع نگاه می‌کنیم و بعد از ریکاوری بازیکنان دوباره تمرینات را شروع می‌کنیم تا نقاط  ضعف خود را پوشش دهیم و نقاط قوتمان را تقویت کنیم. به هر حال تاسیسات تیم پر مهره‌ای است و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در تهران روند خوب خود را ادامه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

درود بر رضا لک

نام ... سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۳۶

کارهایی فرا تر از ۳ امتیاز انجام بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی تا بردین ۵ امتیاز بهتون بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خدا چی میگه این هیچ سالی نبوده گیتی این همه ملی پوش داشته باشه و پول هو بموقع تزریق بشه بدبدخت علی طاهری با هزار قرض و بدهی و قول و قرار بازیکن هارو اماده بازی میکرد حالا اقای جنتی همه چیز رو فراهم کرده البته دستش درد نکنه ولی نمیدونم این رضا لک چی میگه تو بازی با مس محمد کشاورز داشت کوچینگ میکرد و لب خط با بازیکنا حرف میزد اگر کشاورز نبود مثل قند میباختن

نام ... سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۳۴

خیلی جالبه همه میدونن کشاورز مصدومه و تا سه هفته دیگه هم نمیتونه بازی کنه بعد اسمش توی لیست میاد و یکی دیگه میره روی سکو؟!
از طرفی همین مثلا مرد اخلاق بر خلاف مقررات داوری دائم کنار خط و حتی گاهی داخل زمین هم میاد و حرف میزنه و هیچکس هم با ایشان کاری نداره!
اقای لک بازیکن وقتی از شما حرف شنوی داره که از یک منبع دستور بگیره نه اینکه ۵ نفر با او صحبت کنند

ايمان سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

بله آقای قپانچی میگفتی