کد خبر : 82365
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 - 13:55
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم:دبیری هدفی جز پیروزی مقابل فرش آرا ندارد

اصغری مقدم:دبیری هدفی جز پیروزی مقابل فرش آرا ندارد
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: تیم دبیری هدفی جز پیروزی مقابل فرش آرا ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل تیم فوتسال فرش آرای مشهد، اظهار داشت:فرش آرا تیم خوبی است که در زمین خودش خیلی تاکتیکی بازی می‌کند و ما مطمئناً مقابل آنان کار راحتی نخواهیم داشت.

وی افزود:فرش آرا علی‌رغم اینکه در هفته‌های گذشته نتوانسته است به حق خود برسد و با وجود ارائه بازی‌های زیبا، نتایج خوبی کسب کند، اما همه از قدرت بالای این تیم خبر دارند.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز خاطرنشان کرد:بازی کردن مقابل تیم‌های مشهدی همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد اما ما هم در حال حاضر روزهای خوبی را سپری می‌کنیم و در اوج آمادگی قرارگرفته‌ایم. بازیکنان ما برای کسب ۳ امتیاز به مشهد می‌روند و هدفی جز پیروزی مقابل فرش آرا ندارند.

اصغری مقدم با اشاره به پیروزی هفته گذشته دبیری مقابل شهرداری ساوه، گفت: آنان تیم خوب و جنگنده‌ای بودند که بازیکنان جوانی در اختیار داشتند. تیم شهرداری ساوه در طول بازی پا به‌پای ما جنگیدند اما بازیکنان ما در ادامه به خودشان آمدند و توانستند نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

وی ادامه داد:در نیمه دوم با صحبت‌هایی که در بین ۲ نیمه با بازیکنان انجام داده بودیم، توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم و خیلی منتظم‌تر از نیمه اول ظاهر شویم که در نهایت نیز با یک برد قاطع، ۳ امتیاز این دیدار خانگی را به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز تصریح کرد:دیدار مقابل شهرداری ساوه، در کل بازی خوبی بود و فکر می‌کنم پیروزی در این دیدار حق بازیکنان ما باشد که خدا را شکر توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.