کد خبر : 82282
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 - 9:55
-

افضل:صحبت‌های گوینده سالن حالت نژادپرستی داشت/ بازیکنان حریف در هیچ مسابقه ای به این صورت نمی دویدند /حسن زاده به خاطر پول بعد از یک ماه تمرین از مس رفت

افضل:صحبت‌های گوینده سالن حالت نژادپرستی داشت/ بازیکنان حریف در هیچ مسابقه ای به این صورت نمی دویدند /حسن زاده به خاطر پول بعد از یک ماه تمرین از مس رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی اصفهانی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: صحبت‌های گوینده سالن پیروزی اصفهان در دیدار شب گذشته با گیتی‌پسند حالت نژادپرستی داشت و وی قبل بازی به تماشاگران گفت ما بازیکن ایرانی داریم و حریف بازیکن خارجی. علی افضل پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند در هفته دهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی اصفهانی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: صحبت‌های گوینده سالن پیروزی اصفهان در دیدار شب گذشته با گیتی‌پسند حالت نژادپرستی داشت و وی قبل بازی به تماشاگران گفت ما بازیکن ایرانی داریم و حریف بازیکن خارجی.

علی افضل پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند در هفته دهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما نشان دادیم یک تیم تاکتیکی هستیم و از نام حریف نمی‌ترسیم. دو گل خیلی بد خوردیم که شیرازه تیم را به هم ریخت و تا آمدیم به خود بیاییم شرایط برتر شد.
وی افزود: موقعیت های خوبی داشتیم تا به گل برسیم، بازی‌های قبلی گیتی پسند را دیده بودم و معتقدم بازیکنان حریف در هیچ مسابقه ای به این صورت نمی دویدند اما بازیکنانم زحمت خود را کشیدند و مقصر این باخت من هستم. در ادامه لیگ بیشتر تلاش می کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.
افضل در خصوص درگیری‌اش با افشین کاظمی در پایان بازی اظهار کرد: وقتی افشین گل زد نباید مقابل نیمکت ما به آن صورت خوشحالی می کرد، از طرفی صحبت های گوینده سالن حالت نژادپرستی داشت و قبل بازی به تماشاگران گفت ما بازیکن ایرانی داریم و آن‌ها بازیکن خارجی؛ اینکه چه اتفاقی افتاده که این مسائل مطرح می شود را نمی دانم.
سرمربی اصفهانی تیم فوتسال مس سونگون ادامه داد: به جای این رفتارها باید به فکر پیشرفت فوتسال باشیم. تماشاگران از این بازی لذت بردند چرا که تیمشان را خوب تشویق کردند و از این که ورزشگاه پر شده بود حس خوبی داشتم چون زیبایی فوتسال را نشان می داد. من پیروزی گیتی‌پسند را به مردم اصفهان تبریک می گویم.
افضل در خصوص توافق و امضای قرارداد علی‌اصغر حسن‌زاده با مس سونگون در ابتدای فصل و سپس پیوستن این بازیکن به گیتی‌پسند بیان داشت: حسن‌زاده به قول خودش حرفه‌ای‌گری کرده و شاید پول بهتری گرفته و دیده گیتی‌پسند شخصیت قهرمانی دارد ولی ما نداریم. از نظر اخلاقی هم باید از خودش سوال کنید اما بازیکنی که یک ماه با ما تمرین می کند و قرارداد مالی خوبی بسته چطور یک روزه می گوید شرایط شما خوب نیست و می‌رود؟
افضل درباره ادامه روند مس سنگون در لیگ برتر فوتسال گفت: ما به دنبال قهرمانی هستیم، با اینکه ۱۰ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم تمام تلاش خود را می کنیم چرا که هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.
منبع:ایمنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

علی جون مشت های گره کرده سال قبل و حواله دادنت به اصفهان یادته… اینم جوابش

نام ... سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

در بیشتر سالها گیتی بازیکن خارجی داشته و امسال هم مورنو را با قراردادبالا آورده ولی چون این بازی مصدوم بوده اقای جواد شریف که مثلا خبرنگارند ولی چند سالی است در بازیهای خانگی نقش شومن را اجرا میکند فرصت را غنیمت شمرده و برای تهییج نوجوانهای تماشاگر ان صحبتهای سخیف را انجام دهند

نام ... سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

خدا را شکر که علی طاهری حداقل با رفتن اش ادم های اطراف اش را شناخت.اقای شمس را که صدای ضبط شده اش را شنیدو اقای عراقی زاده هم که دیگه دستش برا اقای طاهری رو شد.

عشق.گیتی سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

برو بابا خجالت بکش شومن خودتی اگه حرکات خودت رو ضبط کنند رو نیمکت پر فروش ترین فیلم عقب افتاده ها میشه