کد خبر : 82279
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 - 9:48
-

خوراکچی:دوستی زیادی با وحید و امیر شمسایی دارم/ شمسایی خودش تمایل به ماندن در تیم تاسیسات نداشت

خوراکچی:دوستی زیادی با وحید و امیر شمسایی دارم/ شمسایی خودش تمایل به ماندن در تیم تاسیسات نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی درباره حضورش در تیم تاسیسات دریایی به عنوان مدیر فنی گفت: پنجشنبه هفته گذشته برای حضور در تیم تاسیسات دریایی با مسئولان تیم به توافق رسیدیم و امروز قرارداد نهایی امضا می شود. وی افزود: از فردا به عنوان مدیر فنی تیم تاسیسات در تمرینات این تیم هستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی درباره حضورش در تیم تاسیسات دریایی به عنوان مدیر فنی گفت: پنجشنبه هفته گذشته برای حضور در تیم تاسیسات دریایی با مسئولان تیم به توافق رسیدیم و امروز قرارداد نهایی امضا می شود.
وی افزود: از فردا به عنوان مدیر فنی تیم تاسیسات در تمرینات این تیم هستم. دوستی زیادی با وحید و امیر شمسایی دارم و مثل یک خانواده هستیم.
می‌توانیم در کنار خسروی، قهرمانی و دیگر همکاران کادری بسیار قوی داشته باشیم و در ادامه لیگ تیم تاسیسات را به جایگاه اصلی اش برسانیم.
خوراکچی در خصوص اعضای تیم تاسیسات در لیگ برتر امسال فوتسال ایران گفت: یکی دیگر از دلایلی که به تیم تاسیسات آمدم وجود بازیکنان توانمند، با سابقه و با تجربه این تیم است. همه این بازیکنان زمانی شاگردانم بودند و شناخت متقابلی وجود دارد. این موضوع می تواند به ما کمک کند تا در مدت زمان کوتاهی به موفقیت برسیم. اگر غیر از این بود مسئولیت مدیریت فنی تیم را قبول نمی کردم.
مدیر فنی تیم تاسیسات دریایی در خصوص جدایی امیر شمسایی از این تیم گفت: امیر شمسایی تا اینجای کار در کادر فنی با تیم تاسیسات همکاری می‌کرد و مثل دوی امدادی از این پس من در خدمت این تیم هستم و امیدوارم بتوانم تا پایان خط رقابت به لحاظ فنی به تاسیسات کمک کنم و امانتدار خوبی برای فوتسال پایتخت باشم.
وی ادامه داد: این انتقال دوستانه و برادرانه بود. امیر شمسایی خودش تمایل به ماندن در تیم تاسیسات نداشت و این گونه نبود که باشگاه یا وحید شمسایی عذرش را بخواهد.
منبع:خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رسول سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

وجدانن چطور حاضر شدی کمک کسی بشی که پارسال بعد از بردنش گفتی من فوته کوزه گری رو بهش یاد ندادم؟؟؟؟؟؟

طرفدار گیتی سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

همینا بودند که پارسال خنجر بسته بودی براشون.هی…میگفتی