کد خبر : 82363
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 - 12:33
دسته‌بندی نشده
-

دعوت از هواداران پرسپولیس برای تشویق تاسیسات دریایی

دعوت از هواداران پرسپولیس برای تشویق تاسیسات دریایی
عضو جدید کادرفنی تاسیسات دریایی از هواداران پرسپولیس خواست این تیم راتشویق کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو جدید کادر فنی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد دیدار روز جمعه مقابل گیتی‌پسند عنوان کرد: در اولین گام همکاری با تاسیسات دریایی یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز داریم که با پیروزی در این دیدار خیلی از معادلات را تغییر می‌دهیم. من خودم در گیتی‌پسند سابقه فعالیت دارم و به واسطه شناختم از این تیم فکر می‌کنم توانایی پیروزی در این دیدار را داشته باشیم.

خوراکچی در پایان گفت: من خودم را پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌دانم و برای همین از هواداران پرسپولیس می‌خواهم به واسطه حضور من، برای تشویق تیم تاسیسات دریایی به عنوان نماینده فوتسال تهران به سالن بیایند و به ما کمک کنند تا در این دیدار پیروز شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

خخخخخخ.مال این صحبتا نیستید.

نام ... سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

وای من خندیدم اخه تا اینقدر کپی برداری . هفته پیش گیتی پسند از هوادارا سپاهان و ذوب آهن دعوت کرد الان برا اینکه شما کم نیارین کپی می کنید . محمود جون امسال تاسیسات نیم هیچ و یک هیچ برده فکر می کنی می تونه جلو گیتی دوام بیاره

طرفدار گیتی سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

اقا به هواداران پرسپولیس کبیر توهین نکنید.
شما باید از استقلالیها دعوت کنید اگه یادتون رفته پارسال گیتی ۶تای تون کرد.پیوند خوردید با استقلال.پس استقلالیها ها را دعوت کنید.

طرفدار گیتی سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

واسهوطرفدارای پرسپولیس افت داره و زشته که بخواهند تیمی را تشویق کنن که یه استقلالی اتیشی مثل شمسایی سر مربی و بازیکنشونه.و مهمتراز همه چهره منفوری در نظر پرسپولیسیها به نام تتلو طرفدار تاسیسات باشدودر این تیم تمرین بکند.در شان طرفداران پرسپولیس نیست که به حمایت چنین تیمی به سالن برن