بودن و نبودنش مگه فرقى هم میکنه؟!! همش باختن!!
شمس دو جلسه از همراهی دانشگاه آزاد محروم شد

حسین شمس سرمربی دانشگاه آزاد دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های فوتسال دانشگاه آزاد تهران و مقاومت البرز روز ۱۸ آبانماه برگزار شد و از سوی حسین شمس سرمربی تیم دانشگاه آزاد تهران تخلفانی مبنی بر حضور در رختکن داوران و استفاده از الفاظ ناشایست رخ داد. وی طبق بند ۴ ماده ۶۶ به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
صدیقی سرپست تیم دانشگاه ازاد نیز به دلیل ورود به رختکن داوران بعد از پایان بازی و اعتراض به آنها، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
چرا شاید نبودنش تاثیر گذار باشه و دانشگاه بهتر نتیجه بگیره….
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲